İDO'ya inceleme başlatıldı
İDO'nun yüksek fiyat uygulamaları ve vatandaşların şikayetleri, Rekabet Kurumu'nu harekete geçirdi.
ŞİKAYET YAĞIYOR
İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO) hakkında yapılan şikayetlerin ardı arkası kesilmiyor. Vatandaşlardan TAKVİM'e şikayet yağıyor. Telefonlarımız kilitleniyor. İDO'nun kredi kartından para çektiğini ancak ortada biletinin olmadığını anlatan da, şirketin hava muhalefeti gerekçesiyle iptal ettiği seferin bilet ücretini eksik ödediğini söyleyenler de var. Bazı vatandaşlar bilet tarihlerinde değişiklik yapılamadığından yakınırken; internetten hizmet bedeli ödeyerek aldığı biletini bir türlü gişede bastıramamaktan şikayet edenler de bulunuyor. Şikayetlerini aktaran vatandaşlar belgelerini de yolluyor.
Kartımdan para çektiler
Adil Aydoğdu: 29 Mayıs 2012'de internetten Yenikapı/ Bandırma gidiş dönüş 1 araç 3 yolcu bileti almaya çalıştım, sistem hata verdi. Biletim onaylanmadı ama kredi kartımdan 376 TL çekildi. Ertesi gün Yenikapı'ya gidip durumu anlattım. Tam 4 saat problemin araştırılıp, sonuçlanması için bekletildim. Paramın 7 günde iade edileceği söylendi. Aradan 1 aydan fazla geçti. Ne arayan var, ne de param yattı.
Standartları hiçe sayıyorlar
Selen Özyer (Turizmci): İnternet üzerinden Bursa- Kabataş arası 2 İDOBÜS bileti aldım. Aynı isimlere, aynı saate yanlış bilet aldığımı fark edip, İDO'yu aradım. İşlemin değiştirilmesinin mümkün olmadığını söylediler. 40 liram yandı. Havayolu bileti satan bir seyahat acentesinde çalışıyorum. Yapılan hata ya da talep edilen değişiklikler için, rapor alınmadığı sürece iptal şansı oluyor. Ama İDO bunu uygulamıyor.
Bilet ücretim eksik ödendi
Ö.S. (Deniz subayı): 17 Haziran 2012'de Yenikapı- Bandırma seferine internetten 46 TL'ye bilet aldım. Sefer hava şartlarından ötürü iptal oldu. İDO biletimin parasını 31 TL olarak eksik iade etti. İDO müşteri dilek ve şikayet hattını 25 dakika boyunca aradım, telefonu kimse açmadı. İDO'yu haksız kazancından dolayı şiddetle protesto ediyorum. Denizcilik sektöründeki kariyerim boyunca, bu şirketten asla bilet almayacağım.
90 liramı geri vermediler
Reşat Marzioğlu (Tekniker): 29 Mayıs 2012'de 2 bilet aldım. İnternet üzerinden alışveriş yaptığım kartı İDO Matik'e soktum ve bana hem gidiş hem dönüş biletimi verdi. Daha sonra dönüş biletimi 1 hafta sonraya erteletmek istedim. Bileti iptal de etmediler, değişiklik de yapmadılar. 90 lira param boşa gitti.
Hizmet bedeli var hizmet yok
Emre Taşçı (Muhasebeci): İnternetten hizmet bedeli ödeyerek satın aldığım bileti bastırabilmek için gişede yarım saat sırada bekledim, ama biletimi alamadım. 4 seferdir internetten aldığım biletin basılı halini alamıyorum. Hizmet bedeli alıyorlar ama ortada hizmet yok.
Kaynak : Takvim
EN SON HABERLER
- 1 ASELFLIR-500 ile nokta atışı! Bayraktar TB2'den işaretledi MAM-L, KMC, CİRİT vurdu
- 2 Tarımsal atıklar katma değerli ürünlere dönüşüyor
- 3 Çoban bulunamıyor! Maaşı ise dudak uçuklatıyor...
- 4 T10X zirveyi bırakmadı! Satılan her 2 elektrikli otomobilden 1'i Togg oldu
- 5 Doğal gaz depoları yenilenebilir kaynaklarla çalışıyor
- 6 GİB: Kurumlar vergisi beyannamesi için yarın son gün
- 7 Hazine yarın iki ihale düzenleyecek
- 8 Memura disiplin affı
- 9 SON DAKİKA: Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: Enflasyonun ateşi yaz aylarında düşecek
- 10 Memur olmak isteyenler dikkat! 20 kamu kurumu 37.262 personel alımı yapacak