Perşembe 12.07.2012
Son Güncelleme: Perşembe 12.07.2012

Tween İtalya'da marka bakıyor

Orka Yönetim Kurulu Başkanı Orakçıoğlu, azınlık hisse satışının yıl sonuna kaldığını, şu anda İtalya'da bir marka satın almak için harekete geçtiklerini söyledi

Erkek giyim markaları Tween, Damat ve D'S Damat'ı bünyesinde bulunduran Orka Group'un Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, 3-4 yatırımcı grubuyla azınlık hisse satışına yönelik görüşmelerin yıl sonunda netleşeceğini söyledi. Orakçıoğlu, "Frankfurt Borsası'nda işlem görme amaçlı çalışmalarımız da 2013'te sonuçlanacak. Şu anda İtalya'da bir satın alma işlemiyle ilgileniyoruz. Moda perakendesi alanında zincir olan bir satın alma üzerinde çalışıyoruz" dedi.

UZAKDOĞU'YA AÇILACAK

Bu arada Jil Sandler'in baş tasarımcısı ve Uniqlo'nun kapsül projesinin kreatif direktörü Pierangelo d'Agostin'i transfer eden Tween, 5 yıllık anlaşma imzaladığı modacıyla Uzakdoğu'ya açılacak. Son teknoloji ürünlerden oluşan yaklaşık 350 parçalık koleksiyon hazırladıklarını belirten Orka Group Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orak - çıoğlu, İstanbul ve Türkiye konseptini yansıtacak koleksiyon için yıllık 3 milyon dolarlık yatırım yapacaklarını dile getirdi. Orakçıoğlu, "Özellikle Uzakdoğu'da tasarımcımız Pierangelo'nun ciddi bağlantıları var. Onun aracılığıyla Uzakdoğu'da birçok noktada olacağız" dedi. Bu arada firmanın satışı için görüştükleri firma sayısını üçe indirdiklerini belirten Orka Group Yönetim Kurulu Üyesi Osman Arar ise, "Bu yıl sonu iş biter" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.