Pazar 15.07.2012

Koton'u sattı yeni marka peşinde

Koton'un yarısını özel yatırım fonu Turkven'e satan Yılmaz Yılmaz, "Fonla 7 aydır görüşüyorduk. Bundan sonra yeni satın almalarla ilgili fırsatlara bakacağız" dedi

Geçen ay sahibi olduğu Koton'un yüzde 50'sini 500 milyon dolara özel sermaye fonu Turkven'e satan Yılmaz Yılmaz, satış sonrası ilk kez konuştu. Yatırım fonuyla 7 aydır görüştüklerini ve bir Türk markasını uluslararası arenada üst segmente taşımak adına bu ortaklığın çok önemli olduğunu dile getiren Yılmaz, marka satın alarak büyüme modeli konusunda ise, "Önümüze çıkan fırsatlara bakıp değerlendireceğiz" yorumu yaptı.
"MARKAYI TAMAMEN SATMAM"
Yapılan ortaklığın özellikle yurtdışında markanın büyümesi için destekleyici olduğunu vurgulayan Yılmaz, resmi süreç bitmediği için çok fazla detay veremediğini söyledi. Kesinlikle markayı tamamen satmak gibi bir düşüncesinin olmadığını vurgulayan Yılmaz, yurtdışında yeni ülkelere girme ve marka satın alma konusunda ise yeşil ışık yaktı.

1 MİLYAR LİRA CİRO HEDEFİ VAR

200'ü Türkiye'de, 84'ü yurtdışında olmak üzere toplam 284 mağazası bulunan Koton, Gülden Yılmaz ve eşi Yılmaz Yılmaz tarafından kuruldu. 24 ülkede faaliyet gösteren markanın yönetimini Yılmaz Yılmaz'ın devam ettireceği konuşuluyor. Koton şu anda 700 milyon TL ciroya sahip ve 2012 yılı için 1 milyar TL ciro hedefliyor. 2012'de zincire 51 yeni mağazanın daha eklenmesi planlanıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.