Cumartesi 21.07.2012
Son Güncelleme: Cumartesi 21.07.2012

Vodafone'un servis geliri 1.2 milyar TL'ye ulaştı

Vodafone'un 2012-2013 mali yılı ilk çeyrek sonuçlarına göre Türkiye'deki servis gelirleri yüzde 18.7'lik artışla 1.2 milyar TL'ye ulaştı. Abone sayısı 18.4'e yükseltirken, kişi başı konuşma süresi ise 345 dakikayı buldu

Vodafone, 2012-13 mali yılının ilk çeyreği olan Nisan-Haziran'12 dönemine ait sonuçlarını açıkladı. 3G hizmetinin başlamasıyla artış ivmesi yakalayan servis gelirleri son 10 çeyrektir büyümesini devam ettirdi. Vodafone Türkiye, son çeyrekte geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 18.7'lik bir büyüme kaydederek, tüm zamanların en yüksek servis gelir seviyesi olan 1.2 milyar TL'ye ulaştı.

ABONE sayısı 18.4 MİLYON
Şirket, mali yılının ilk çeyreğinde toplam abone sayısını geçen yılın aynı dönemine göre 800 bin artırarak 18.4 milyona yükseltti. Şirketin, ses trafiği geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 23.4 artarak 19 milyar dakika ile rekor bir seviyeye ulaşırken, ortalama (blended) ARPU performansı geçen yıla göre yüzde 5.2 artışla, 20.9 TL olarak gerçekleşti.

AKILLI CİHAZ ARTIY OR
Şirket, mobil interneti yaygınlaştırmaya yönelik mobil genişbant tarife ve cihaz seçeneklerini artırmaya devam etti. Bu çeyrekte, şirketin abone bazındaki akıllı cihaz penetrasyonu geçen yılın aynı dönemine göre iki katına çıkarak yüzde 17.8'lik rekor seviyeye ulaşırken, mobil internet gelirleri geçen yıla oranla yüzde 149 arttı. Şirketin faturalı abone sayısı, bu çeyrekte net 200 bin ve geçen yılın aynı dönemine göre 1.3 milyon faturalı müşteri kazanımıyla, 6.2 milyona yükseldi. Kurumsal segmentteki konumunu güçlendiren şirket, bu çeyrekte kurumsal müşteri segmentindeki servis gelirlerinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 38.7 büyüme kaydetti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.