Perşembe 09.08.2012
Son Güncelleme: Perşembe 09.08.2012

Türkiye P&G'nin öncelikli pazarı

Türkiye'de pazarın olumlu geliştiğini söyleyen P&G Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Saffet Karpat, "Büyümeye devam ediyoruz" dedi

a Haber'de yayımlanan İş'te Hayat programına konuk olun Procter&Gamble (P&G) Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Saffet Karpat, "Türkiye pazarı çok olumlu gelişiyor. Dünyada öne çıkan, öncelik verilen bir pazar konumunda. Şirketimiz cirosunun 25-30 milyarını bizim de içinde bulunduğumuz gelişmekte olan pazarlardan elde ediyor" dedi. Türkiye'nin bu özellikleriyle yatırım alan ülkeler arasında yer aldığını söyleyen Karpat, bunun nedenini şöyle açıkladı: "Milli gelirimiz artıyor. Genç nüfusumuz ve nüfus artış hızı çok önemli. Her yıl Türkiye'de 150- 200 bin yeni hane kuruluyor. Jeopolitik konumu da pazarı cazip kılıyor" değerlendirmesini yaptı. P&G Türkiye olarak 2011'i büyümeyle kapattıklarını söyleyen Karpat, 2012'nin ilk 6 ayını da başarıyla tamamladıklarını belirterek "Büyümeye devam ediyoruz" dedi.

DAKİKADA 500 ÜRÜN SATIYOR

P&G, dünyada 180'den fazla ülkede yaklaşık 300 markasıyla 5 milyar tüketiciye ulaşıyor. Cirosu 82.5 milyar dolar olan şirketin 130 bin çalışanı var. Türkiye'de her dakikada 500 adet P&G ürünü satılıyor. Tüm dünyada Ariel, Alo, Prima, Orkid, Gilette, Braun ve Pantene gibi bilinirlik oranı yüksek ürünlere sahip şirketin marka değeri 100 milyar doların üzerinde. P&G sektöründe en fazla Ar-Ge harcaması yapan şirket olarak biliniyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.