Cumartesi 11.08.2012

'Esnek'ten ağzı yanan İDO kışa 'sabit' girecek

Temmuzda esnek fiyatlamaya geçip halktan 'kazıklanıyoruz' tepkisi görünce eski sisteme dönen İDO, kış tarifesini de aynı fiyat tutup barışmaya çalışıyor. İstanbul Deniz Otobüsleri (İDO) CEO'su Önder Sezgi, "Artık eleştiriler kesildi şimdi hedef küsen tüketiciyi kazanmak" dedi. 2011'de 53 milyon yolcu ve 8 milyon araç taşıdıklarını söyleyen Sezgi, hedeflerinin bu yıl yolcuda yüzde 2, araçta yüzde 3 büyümek olduğunu belirtti. Sefer yaptıkları nokta sayısını 85'e çıkarmayı planladıklarını ve 56 tanesinin hayata geçirdiklerini belirten Sezgi, 440-440 milyon lira olan ciroyu bu yıl 500 milyon liraya çıkarma hedeflerinden bahsetti.

16 eyl ül'de başlaya cak

Son dönemde yaşanan fiyat gerilimiyle ilgili olarak Sezgi, "Esnek fiyatta biletini erken alanla son dakika alan arasında fark vardı. Ancak ortalamada sabit fiyattakinden farklı bir fiyat politikası olmadı" dedi. 16 Eylül'de başlayacak kış tarifesinde de aynı fiyatlarla devam etmeyi planladıklarını anlatan Sezgi, araçlarda şoföre ayrı bilet alma uygulamasına da son verme çalışmalarının neredeyse tamamlandığını dile getirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.