Salı 21.08.2012

Kombassan 2023'te küresel marka olacak

Anadolu sermayesinin önde gelen ismi Kombassan, küresel marka olmak için rotayı İstanbul'a çevirdi. Yatırımlarının çoğunu Anadolu'ya yapan, Konya merkezli Kombassan'ın Yönetim Kurulu Üyesi ve Sözcüsü Muzaffer Aydemir, "Önce şirketlerimizi İstanbul Menkul Kıymetler Borsası'na kote ettireceğiz" dedi. 1989'da kurulan 72 bin ortaklı Kombassan hızlı bir değişim sürecine girdi. Değişime logoyla başlayan şirket bu yılın ikinci yarısında Kombassan ana markasıyla İstinye'nin yolunu tutacak. Daha sonra Komyapı, Kompen gibi markalarını halka açmayı planladıklarını anlatan Aydemir, "Bir taraftan da yeni yatırımlarla büyümemizi sürdüreceğiz" dedi.
10 ülkeye tesis

Kombassan'ın şu anda 18 şirket ve 30 tesisle faaliyet gösterdiğini aktaran Aydemir, yeni yatırım stratejisi ile ilgili de şu bilgileri verdi: "Düzce'den Tekirdağ'a, hatta Romanya'ya uzanan tesislerimizle 1 milyar liralık ciro yaptık. Hindistan'da yeni bir tesis kurmaya hazırlanıyoruz. Güney Amerika kıtasında Brezilya, Arjantin ya da Şili'de yatırım yapmayı planlıyoruz. Beş yıl içinde yatırım coğrafyamıza Singapur'u da eklemeyi düşünüyoruz. Amacımız ortak olduğumuz bu şirketin cirosunu yükseltmek ve 2023'e kadar dünyanın değişik bölgelerinde 10 farklı ülkede üretim tesisine sahip bir marka hale getirmek."

Otel zinciri kuracak
Aydemir, "Turizmde yeni çalışmalarımız olacak. Şehir otelciliği konusunda çalışmalar yürütüyoruz. 3 ve 4 yıldızlı bir zincir marka oluşturma niyetindeyiz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.