Cuma 24.08.2012 00:00

Sabiha Gökçen de rekor kırdı

Ramazan Bayramı tatili sebebiyle 2 bin 157 uçağın iniş-kalkışı yaptığı, 302 bin 938 yolcunun da seyahat ettiği Sabiha Gökçen Havalimanı kendi rekorunu kırdı.

Ramazan Bayramı tatili sebebiyle İstanbul Atatürk Havalimanı'nda 17 Ağustos'ta toplam bin 127 uçak iniş ve kalkış yaparak tüm zamanların rekoru kırılırken, bir rekorda Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı'ndan geldi. 16-21 Ağustos tarihleri arasında 302 bin 938 yolcunun seyahat ettiği Sabiha Gökçen Havalimanı'nı bu tarihlerde toplam 2 bin 157 uçak kullandı. Bayram tatilinin başladığı 18 Ağustos'ta 363 uçağın kullandığı Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan aynı tarihte 53 bin yolcu geçiş yaptı.
Açıldığı 2001 yılında sadece 47 bin yolcu tarafından kullanılan Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan 2011 yılında 13 milyon 688 bin 979 yolcu geçiş yaptı. 2011 yılında yolcu sayısını 291 kat artıran ve çevre illerden de yolcu alan Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı'ndan bu yılın 7 ayında da geçtiğimiz yılın yedi ayına göre yolcu sayısını yüzde 7 artırarak 8 milyon 424 bin 193 yolcu geçiş yaptı. Bu tarihte Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan 5 milyon 666 bin 597 yolcu iç hat, 2 milyon 757 bin 596 yolcu da dış hatlarda seyahat etti.
Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan 18-21 Ağustos tarihleri arasında iç ve dış hatlarda toplam 87 ek sefer düzenlenmesi uçak ve yolcu sayısında artışa yol açtı. 16-21 Ağustos tarihleri arasında 302 bin 938 yolcunun kullandığı Sabiha Gökçen Havalimanı'nı bu tarihlerde toplam 2 bin 157 uçak kullandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.