Salı 28.08.2012

Bebekle başladı markayı beşledi

Anne-çocuk sitesi butikbebe.com yılbaşında atılım hazırlığında. 7 milyon liralık yatırımla sektöre giriş yapan ve yılbaşında beş yeni marka çıkarmaya hazırlanan şirket 2013 ciro hedefini beş kat büyüttü

Sektörde ilk yılını dolduran anne- çocuk alışveriş sitesi butikbebe.com, üçü çocuk olmak üzere beş yeni markayla Türkiye'de bir ilke imza atıyor. Private label markalarla 2013'te ciroyu beş katına çıkarmayı hedeflediklerini belirten Yönetim Kurulu Başkanı Özgür Aksakallı, Denizli, Bursa ve İstanbul'daki büyük üreticilerle anlaşmalar yaptıklarını ve yılbaşından itibaren yeni markaları satışa sunacaklarını belirtti. İlk yıl 7.5 milyon liralık ciro elde ettiklerini vurgulayan Aksakallı, altyapı için bir yılda 5 milyon liralık yatırım yaptıklarını ifade etti. Butikbebe.com'un çatı şirketi Netset Group, aynı zamanda diğer alışveriş sitelerinin de tedarikçisi konumunda. Haftada 50'den fazla kampanya yaptıklarını anlatan Aksakallı, "Ayda 300'den fazla markayla kampanyaya çıkıyoruz. Her kampanyada 100 çeşit ürün var. Piyasanın yüzde 90 altında fiyatlarla kaliteli ürünleri tüketicilerle buluşturuyoruz. Ayrıca sadece ürün değil, bebek fotoğrafçılığı gibi hizmetler de satıyoruz" dedi.
ÜÇÜ BEBEK İKİSİ YETİŞK İN MARK ASI
Bir yıl içinde yurtdışından 3 milyon liralık ithalat yaptıklarını, önümüzdeki üç ayda bunun iki katına çıkacağını belirten Aksakallı, kendi markalarını yarattıktan sonra aracı maliyetlerini de ortadan kaldıracaklarını ve kaliteli ürünleri daha da avantajlı fiyatlardan satacaklarını söyledi. Aksakallı, "Yılbaşında satışa sunulacak beş markanın üçü bebek, biri kadın, biri de erkek yetişkinler için olacak. Kendi markalarımızın toplam satışlardan yüzde 35 pay almasını hedefliyoruz" dedi.
GUCCI'LER 50 TL
Netset Group'un bir diğer e-ticaret markası olan Murkduck Armani, Gucci gibi dünya devlerinin ürünlerini oldukça ucuz fiyatlardan alıcıyla buluşturuyor. 2 bin TL'lik Versace ürünü 400 TL'ye sattıklarını belirten Aksakallı, "Ünlü markaların ürünleri 50 ila 2 bin TL arasında değişen fiyatlarla bu sitede satılıyor. Diğer sitelere de ürün tedarik ediyoruz" dedi.

'YABANCI TALİPLERİMİZ ÇOK'
Kurulalı henüz bir yıl olmasına rağmen yurtiçi ve yurtdışı işbirlikleriyle hızlı büyüdüklerini ve bunun da yabancı yatırımcıların dikkatinden kaçmadığını anlatan Aksakallı, yatırım tekliflerini değerlendirdiklerini ancak henüz erken olduğunu düşündüklerini vurguladı. Aksakallı, "2013'ün ilk çeyreğinde sektör lideri olmak istiyoruz. Dünyada da adımızı duyurmak gibi büyük bir hedefimiz var. Ondan sonra stratejik ortaklık düşünebiliriz" dedi.
TESTLER ŞİRKETTEN
Bebek ürünleri satmanın büyük sorumluluk istediğini anlatan Aksakallı, boyadan plastiğin alerji riskine kadar birçok kritere dikkat etmek zorunda olduklarını belirterek şunları kaydetti: "Bu yıl 3 milyon TL'lik daha yatırım yapacağız. Ürünlerin sağlıklı olduklarını gösteren sertifikalar bizim için çok önemli. Her ürünün önce numuneleri geliyor, burada kendi denetimimizden geçiriyor, uygunsa siteye koyuyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.