Salı 28.08.2012
Son Güncelleme: Salı 28.08.2012

'Eski günlere döndük'

ZIjderveld, bir özeleştiri de yaparak şunları söyledi: "Unilever Avrupa'nın geçen yılki cirosu 12.3 milyar euro, bu yıl da bir önceki yıla göre çok az da olsa büyüdük. Bizler zaten bu işlerin nasıl olduğunu, nasıl para kazanılacağını iyi biliyorduk. Ancak Avrupa o kadar iyi durumdaydı ki bu tür satış tekniklerine uzun zamandır ihtiyaç duymadık. Açıkçası Avrupa'da eski fakirlik günlerinde öğrendiklerimizi unuttuk. Şimdi bunları yeniden hatırlama zamanı." Krizdeki Avrupalılar da artık Uzakdoğulular gibi fiyatı daha ucuz olan tek kullanımlık deterjan, şampuan gibi temizlik malzemelerini kullanmayı tercih ederken, Unilever gibi pekçok markanın bu tür yöntemleri artıracağı belirtiliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.