Giriş Tarihi: 26.9.2012

Faruk Güllü'nün hedefi 200 mağaza

Tatlı ve Cafe&Restoran konseptiyle 'Faruk Güllüoğlu Geleneksel' ve 'Faruk Güllüoğlu İstanbul' olarak iki ayrı marka geliştiren Faruk Güllü, Faruk Güllüoğlu markasının franchise sistemiyle büyümeyi hedeflediklerini söyledi. 141 yıllık aile tarihinde ilk kez franchise vererek 2012'yi 35 mağaza ve 55 milyon TL ciro ile kapatmayı hedeflediklerini belirten Güllü, "2015'te ciromuzu 6 katına çıkaracağız" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.