Cuma 28.09.2012
Son Güncelleme: Cuma 28.09.2012

Turkcell'den 100 bin kadına destek

Turkcell, Türkiye İsrafı Önleme Vakfı (TİSVA) ve Türkiye Grameen Mikrofinans Programı ile dünyaya örnek olacak bir işbirliğine giderek dar gelirli kadınları ekonomiye kazandıracak büyük bir projeyi hayata geçiriyor. Ekonomik üretime başlamak isteyen dar gelirli kadınlar için TİSVA ile işbirliğine giderek cepten kalkınma seferberliği başlatan Turkcell, "Ekonomiye Kadın Gücü" projesiyle dört yılda 100 bin kadını ekonomiye kazandırmayı hedefliyor. Proje sayesinde dünyada ilk defa bir mobil operatör, bir mikrofinans kuruluşuyla ortak 'sosyal borçlanma' modelini hayata geçirmiş olacak.

HAYALL ERİNE KAVUŞACAKLAR

Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, "Türkiye'de kadınlarımızın iş gücüne katılım oranı sadece yüzde 28. Bu tablo, ekonomiye dahil olamamış, hiç şans tanınmamış gizli bir potansiyele işaret ediyor. Turkcell olarak bizim en büyük hedefimiz inovatif çözümlerle toplumsal kalkınmaya destek olmak" diye konuştu. TİSVA Başkanı Prof. Dr. Aziz Akgül de "Bu model bizim için hayati önem taşıyan bireysel desteklerin artmasında ve binlerce kadınımızın daha hayallerine kavuşmasında kilit rol oynayacak" dedi.
MOBİL REKLAMLA PAZARLAMA DESTEĞİ
Turkcell'in mobil ilan altyapısı kullanılarak kadınlara ürünlerini çok daha fazla kişiye pazarlama imkânı sağlanacak. Bu sayede girişimci kadınlar tüm Türkiye'ye satış yapabilecek, pazar dinamiklerini takip edip işini geliştirebilecekler.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.