Salı 02.10.2012

HDI 2013'te de büyüyecek

Sektörde tartışma konusu yaratan trafik sigortasındaki kara araçları sorumluluk eşiğinin ortak çalışma grubunca belirlenmesi gerektiğini söyleyen HDI Sigorta Genel Müdürü Orhan Arıkçı, eşiğin kalkmaması taraftarı olduğunu vurguladı. 'Eşik kalkarsa kaos yaşanır' diyen Arıkçı, işini iyi yapan şirketlerin de para kazanması gerektiğini dolayısıyla bu noktada eşiğin doğru belirlenmesi gerektiğini belirtti. Arıkçı, Hazine Müsteşarlığı yerine, şirketlerin maliyetleri düşünülerek ortak bir çalışma grubunun belirlenmesinde fayda gördüğünü ifade etti. HDI Sigorta' nın, Türkiye pazarına girdiği ilk günden bu yana kasko ve trafik sigortalarını içeren motor branşında etkin olmayı hedeflediğini söyleyen Arıkçı, "Genel Müdürlük görevine gelmemin ardından şirkette strateji değişikliğine giderek portföyümüzü yeniden şekillendirmeye başladık. Öncelikle de motor sigortalarının toplam portföy içindeki payının azalması için düğmeye basıldı" dedi. Şirket olarak 2013 yılında hem bilanço kârı hem de teknik kâr elde etmeyi hedeflediklerini dile getiren Arıkçı, kârlılık odaklı büyüme stratejilerinin acentelerle ilişkilerini de etkilediğini ifade etti. Arıkçı, "Türkiye Sigorta Reasürans ve Emeklilik Şirketleri Birliği' nin (TSREŞB) 2012 yılının ilk yedi aylık verilerine göre, HDI Sigorta, hayat dışı sektörde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 26.59'luk artışla 215.4 milyon lira prim üretimi gerçekleştirdi. Sektörde yüzde 2.18'lik pazar payıyla 13'üncü sırada yer alıyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.