Cuma 05.10.2012
Son Güncelleme: Cuma 05.10.2012

Buzdolabı tamam sırada kurutma makinesi var

İtalyan Indesit Company'nin Manisa fabrikası yeni yatırım sinyali verdi. Indesit Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Ülsever, "18 yıldır bu şirketteyim, ikinci fabrikayı görmeden gitmeyeceğim" dedi

Türkiye geçen yıl İtalyan beyaz eşya devi Indesit Company'nin dünya çapında en hızlı büyüyen ülkesi oldu. 13 yıl aradan sonra ilk kez bu yıl Türkiye operasyonlarının başına yerel genel müdür getiren şirket, Avrupa'daki ekonomik krize rağmen Türkiye pazarında yüzde 9 büyüdü. Indesit Company Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Neriman Ülsever, "İnsan kaynaklarında çok başarılı. Manisa Organize Sanayi Bölgesi bir yabancı sermaye için gerekli tüm ihtiyaçları karşılıyor. Dünya çapında en kaliteli buzdolapları bu fabrikadan çıkıyor. Türkiye'de ikinci bir üretim istiyoruz" dedi. Türkiye'de teşvik programlarının da mükemmel çalıştığına değinen Ülsever, Indesit Company'nin Türkiye'ye bugüne kadar 150 milyon eurol uk yatırım yaptığını vurguladı. Ülsever, "18 yıldır bu şirketteyim. İkinci bir yatırım görmeden ayrılmak istemiyorum" şeklinde konuştu.

65 MİLYON EURO

Türkiye'nin şirketin en hızlı büyüyen pazarı olduğuna dikkat çeken Indesit Company Türkiye Ülke Müdürü Turgay Dağ ise bir yıldır tüm ekibi ve bayilik sistemini değiştirdiklerini belirtti. Hedeflerinin Türkiye'de ilk üç beyaz eşya markası arasında yer almak olduğunu söyleyen Dağ, bunun için kadar satış noktalarını iki katına çıkarıp 23 bin yeni eleman istihdam edeceklerini vurguladı. "Yıllık 320 milyon euroluk ciro yakaladık. Manisa'dan 26 ülkeye ihracat yapıyoruz" diyen Dağ, sözlerini şöyle sürdürdü: "2016'ya kadar 65 milyon euroluk pazarlama yatırımı yapmayı planlıyoruz. Bundan böyle Hotpoint markasını kullanacağız. Bu yılın sonuna kadar 100 yeni Hotpoint mağazası açacağız."
ARÇELİK'LE GURUR DUYUYORUM
Türkİye'de yabancı bir marka olarak zirveye ulaşmakta zorlandıklarını vurgulayan Ülsever, Arçelik ve Beko markalarıyla bir yandan rekabet ederken bir yandan da gurur duyduğunu ifade etti. Ülsever, "İngiltere'de Beko'yla kıyasıya bir rekabet içindeyiz. Ancak bana göre bu iki marka Türkiye'nin gururu. Bence her ülkenin güçlü yerel markaları olmalı" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.