Pazar 07.10.2012

Sberbank Denizbank’ta üç misli hacim hedefliyor

Denizbank'ı bünyesine katan Rus bankacılık devi Sberbank'ın Başkanı Herman Gref, 6 yılda üç misli ticari artış beklediklerini söyledi

Haziran ayında Denizbank'ın yüzde 99.85 hissesini 3 milyar 504 milyon dolara Dexia'dan satın alan Sberbank Türkiye'de hedef büyüttü. Sberbank Başkanı Herman Gref, bünyelerine kattıkları Denizbank'tan 6 yıl içinde üç misli ticari artış beklediklerini açıkladı. Bir Türk bankasının satın alınmasını başarı olarak nitelendiren Gref, "Bu sayede Sberbank için Türkiye'de çok sayıda ticari fırsat ve olanaklar doğdu. Denizbank'tan yılda yüzde 18 hisse artış bekliyoruz. Altı yıl sonra ticari artışımızı üç kat artıracağız" dedi. Denizbank'ın sermayesinden memnun olduklarını belirten Gref, "Taze kan gelmeden de bankanın elinde önümüzdeki birkaç yıl içinde ticari faaliyet göstermek için yeterince sermayesi var" dedi.
DEV MÜŞTERİ ROSATOM

Sberbank Başkanı, Türkiye'de Mersin Akkuyu nükleer santralini 20 milyar dolara inşa edecek Rus Devlet Kurumu Rosatom'un Denizbank'ın ilk müşterisi olduğunu da açıkladı. Gref, önümüzdeki 3 yıl içinde yurtdışında herhangi bir satın almayı da düşünmediklerini sözlerine ekledi. Rusya'nın en büyük devlet bankası Sberbank, Denizbank hisse alımıyla ilgili işlemleri 28 Eylül'de tamamlamıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.