Cuma 12.10.2012 00:00
Son Güncelleme: Cuma 12.10.2012 11:33

Borsa yılın rekorunu kırdı

İMKB 100 endeksi güne önceki kapanışa göre 100,28 puanlık yükselişle 2012 yılının en yüksek değeri olan 69.677,88 puandan başladı.

İstanbul Menkul Kıymetler Borsası (İMKB) 100 endeksi güne önceki kapanışa göre 100,28 puanlık yükselişle 2012 yılının en yüksek değeri olan 69.677,88 puandan başladı. İMKB'de hisse senetleri ortalama yüzde 0,14 oranında değer kazanırken endeksin lokomotifi olan bankacılık endeksinin yükselişi ise yüzde 0,11 oldu.
Analistler İMKB 100 endeksinin teknik olarak yükseliş trendinin teyit edilmesi ve dün açıklanan cari açık verisinin pozitif etkisiyle yükselişinin hızlandığını belirterek, endekste yeni hedefin 2010 yılı zirvesi olan 71.700 seviyesi olabileceğini kaydediyor.

ENDEKS 70 BİN SINIRINDAN GELEN KAR SATIŞLARI İLE EKSİYE GEÇTİ


İstanbul Menkul Kıymetler Borsası (İMKB) 100 endeksi zayıf açılışın ardından gelen alışlarla bir ara 69.969,05 puana kadar yükseldikten sonra kar satışlarının etkisini artırdığı ve şu dakikalarda önceki kapanışa göre sınırlı da olsa düşüşle 69.474,55 puana kadar geriledi.
Analistler endeksin 70.000 psikolojik direncinden gelen satışların etkisini artırabileceğini ve ilk etapta 69.000 - 69.200 seviyesine kadar düşüşlerin görülebileceğini belirtiyor. Bu seviyelerin korunması durumunda endeksin güç toplayacağını tahmin eden analistler, 69.000 puanın altına sarkması durumunda ise satış baskılarının artabileceğine dikkati çekiyorlar.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.