4 bin Kobi ulusal reklam hazırlığında
Bu yıl 5 milyar liraya ulaşması hedeflenen reklam pazarına KOBİ'ler damga vurmaya hazırlanıyor. Son 3 yılda 2 bine yakın KOBİ ilk kez reklamverenler ligine girerken, 4 bine yakın firma da hazırlık aşamasında
NEYE DİKAT ETMELİ?
Uzmanlar reklama hazırlanan KOBİ'leri ise bir çok konuda uyarıyor. Bunların başında ise istikrar konusu geliyor. Birçok KOBİ uzun vadeli reklam çalışmaları yerine saman alevi şeklinde kısa süreli reklamlara yöneliyor. Ancak bu tablo müşteride güven sıkıntısına neden oluyor. Bu nedenle firmaların düşük bütçeli de olsa geniş bir zamana yayılan reklam politikası izlemesi öneriliyor. Bir başka husus ise markanızın doğru konumlanması ve doğru şekilde müşterilerinize tanıtılması. Reklama çıkmadan önce muhakkak ön araştırma yapılması gerekiyor. Bunun için hizmet veren reklam laboratuvarlarından da yararlanabilirsiniz. Bu laboratuvarlar, reklamınızı TV ve gazetede yayımlanmadan önce deney grupları ile test ediyor. Böylece olası sürprizler de yaşanmıyor. Bir diğer önemli unsur ise üretim altyapınız ile reklam arasında doğru ilişkiyi kurmak ile ilgili. Reklama çıktığınızda oluşabilecek artı taleplere üretim altyapınızın da hazır bulunması gerekiyor. Bu süreçte yapılacak en ufak hata tüm çalışmalarınızın boşa gitmesine neden olabilir.
EN SON HABERLER
- 1 Tarımda başarı! Ektiği bitkiyi 200.000 TL'den satışa çıkardı
- 2 Türkiye'nin tohumda İsrail'e bağımlılığı yok
- 3 Astımda risk faktörlerine dikkat!
- 4 Türkiye'de 54 ilin ihracatı artış gösterdi
- 5 TOBB'dan 4 bine yakın sanayi kapasite raporuna onay
- 6 SON DAKİKA: Uzay misyonunda 2.aşama! Türk astronot Atasever için tarih belli oldu
- 7 SIFIR FAİZLİ KREDİ SON DAKİKA: 25.000 TL anında hesaplarda! İşte en uygun kredi veren bankalar...
- 8 EPDK'dan elektrik ve petrol adımı! Resmi Gazete'de yayımlandı
- 9 AKARYAKIT FİYATLARI SON DAKİKA: Yeni indirim geliyor! Benzin ve mazot fiyatı bu gece...
- 10 EMEKLİ VE MEMUR ZAMMI SON DAKİKA: 4 tabloda yeni maaşlar! Enflasyon farkı, en düşük emekli maaşı kaç TL olacak?