Çarşamba 17.10.2012

Doğuş barbekücü Go Mongo'yu aldı

Doğuş Grubu'nun eğlence, yemek sektöründeki iştiraki D.ream (Doğuş Restaurant Entertainment and Management) Moğol barbekü konseptinin dünyaca ünlü markası Go Mongo'yu portföyüne ekledi. D.ream CEO'su Levent Veziroğlu, Go Mongo'nun yüzde 60 hissesini satın aldıklarını ve Türkiye'deki ilk ve tek temsilcisi olduklarını belirtti. D. ream'in hedefi Go Mongo'yu hem Türkiye hem de yurtdışında büyütmek. Go Mongo, bu ortaklık sonrasında 5 yıl içinde 12 restorana ulaşmayı planlıyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.