Cuma 19.10.2012 00:00

Hamitabat'ta süre uzatıldı

Hamitabat Santrali'nin özelleştirmesinde 19 Ekim 2012 (bugün) olan son teklif verme tarihi 22 Kasım 2012 tarihine kadar uzatıldı.

Özelleştirme İdaresi Başkanlığı (ÖİB), Elektrik Üretim Anonim Şirketi'nin bağlı ortaklığı olan Hamitabat Elektrik Üretim ve Ticaret Anonim Şirketinin hisselerinin yüzde 100'ünün blok satış yöntemi ile özelleştirilmesine ilişkin son teklif verme tarihi 22 Kasım 2012 olarak yeniden belirledi.
ÖİB, önceki haftalarda yaptığı açıklamada, Hamitabat Elektrik Üretim ve Ticaret A.Ş'nin özelleştirme ihalesine başvuran 4 firmanın ön yeterlilik kriterlerini karşıladığı bildirmişti.
Türkiye'nin en büyük doğal gaz santrallerinden bir tanesi olan Hamitabat Termik Santrali, 1985 yılında kuruldu. Kurulu gücü 1.156 MW, brüt üretimi 6,69 TWh, net üretimi 6,57 TWh olan santral, Trakya bölgesinde Kırklareli'nde yer alıyor.
Santralin Rusya'dan Türkiye'ye doğal gaz getiren Turusgaz boru hattına direk erişimi bulunuyor. Hamitabat Santrali, Türkiye'nin toplam elektrik üretiminin yaklaşık yüzde 3,4'ünü sağlıyor. Hamitabat santrali, her biri 2 gaz türbini, 2 gaz türbini jeneratörü, 2 kazan, 2 kondansör ve 1 buhar türbini ile 1 buhar türbini jeneratörü içeren A, B, C ve D olmak üzere, toplam 4 adet kombine çevrim bloğundan oluşuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.