Giriş Tarihi: 20.10.2012

DuPont inovasyona geliyor

Teşviklerle birlikte Türkiye'yi Ar-Ge üssü haline getiren yabancı devlere ABD'li DuPont da eklendi. Kimya devi inovasyon merkezini yıl sonuna kadar faaliyete geçirecek

Türkiye'de son yıllarda artan Ar-Ge teşvikleri dünya devlerinin beyin takımlarını Türkiye'ye çekiyor. Siemens'ten Genband'a, Ericsson'dan Bosch'a kadar onlarca dev Ar-Ge merkezlerini Türkiye'ye taşıma kararı alırken, bunlara bir yenisi daha eklendi. 38 milyar dolarlık cirosu, 70 bin çalışanıyla dünyanın en büyük ikinci kimya şirketi DuPont, Türkiye'de inovasyon merkezi açmaya hazırlanıyor. Geçen hafta dünyadaki 8'inci inovasyon merkezini otomotivin ana vatanı Detroit'e kuran DuPont, yıl sonuna kadar da Türkiye'deki merkezi açacak. Kimya devi DuPont'un Türkiye'deki merkezinin de otomotiv sanayisine yönelik olacağı belirtiliyor. DuPont İnovasyon Direktörü Tom Connelly, yıl sonuna kadar Türkiye ile birlikte Rusya ve İsviçre'de de düğmeye basacaklarını kaydetti. Yıllık ortalama 1.4 milyar doları Ar- Ge'ye yatıran DuPont, geçen yıl Şekerpınar'da otomotiv sektörüne yönelik bir eğitim merkezi kurmuştu.
2011'de eğitim merkezi kurdu
Türkiye'ye inovasyon merkezi kurma fikrini ise ilk kez DuPont'un önceki CEO'su Chad Holliday vermişti. Holliday, 11 ülkede 35'den fazla laboratuvarı bulunan DuPont'un Ar-Ge konusunda Doğu Avrupa'da bir merkez kuracağını, bu ülkeler arasında da Türkiye'nin yer aldığını açıklamıştı. DuPont'un dünya genelindeki Ar-Ge-inovasyon merkezlerinde 9 bin 500 kişi çalışıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.