Giriş Tarihi: 3.11.2012

ING'den paydos yok

2013'te KOBİ kredilerinde yüzde 30 büyüme hedefleyen ING Bank, bu alana özel bir ürün çıkardı. Banka, "Paydos Yok Hesap" ile 2.5 milyar TL'lik mevduat toplamayı planlıyor

ING Bank KOBİ'lere özel bir ürün çıkardı. "ING Paydos Yok Hesap" adlı ürünle saat 17.00'den önce hesaba yatırılan para, 7/24 işleniyor ve nakit akışlarında esneklik tanınıyor. 5 ila 150 bin TL arasındaki hesaplara uygulanacak ürünün faiz oranı ise 5.75 olarak belirlendi. İstendiği zaman para yatırılan ve çekilen hesapta vade sınırlaması yok. Satışına 8 Ekim'de başlanan hesap üç haftada 8 bin müşteriye ulaştı. 2012 sonuna kadar 40 bin yeni hesap açma hedefi olan bankanın 2013 sonuna kadar 200 bin hesaba ve 2.5 milyar TL mevduat hacme ulaşma hedefi var. ING Genel Müdürü Pınar Abay, "Biliyoruz ki küçük ve orta ölçekli firmalar, günlük işlemlerinde ve nakit akışlarında hesap hareketleri yoğun olduğu için her zaman istedikleri planlamaları yapamıyorlar" diye konuştu.
'İÇİNDE OLAMAYIZ'
Rekabet Kurumu (RK) tarafından bazı faiz ve ücretleri birlikte belirledikleri gerekçesiyle 12 banka hakkında başlatılan soruşturmaya da değinen Abay, "Sektörde yüzde 3'lük pazar payımız var. Biz Türkiye'de büyümek istiyoruz, o yüzden de rekabetçi olmak zorundayız. Büyüme ve rekabet üzerine kurulu bir banka olduğumuzdan böyle bir organizasyon içinde olma ihtimalimiz yok" dedi. Abay diğer bankalarla ilgili olarak da, "Bence rekabete yönelik iddialı ürünler çıkaran her hangi bir bankanın da böyle bir oluşum içinde yer alma ihtimali çok azdır" yorumunu yaptı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.