Salı 06.11.2012
Son Güncelleme: Salı 06.11.2012

Ankara'ya 'deniz'i Sinpaş götürüyor!

Ankara'nın 548 konutluk ilk konsept projesine başlayan Sinpaş GYO, İncek Life ile şehre yapay plaj getirecek. Yüzde 60'ı satılan projede, fiyatlar 266 bin TL ile 2.2 milyon TL arasında değişiyor. 22 ay sonra teslim edilecek

Sinpaş GYO, Ankara'daki ilk konsept projesi İncek Life'ta satışlara başladı. Siyasilerin Ankara'ya denizi getirme vaatlerine değinen Sinpaş GYO Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Faruk Çelik, "Ankara'ya denizi değil ama büyük bir plajı getirdik. Projemizde yaşayanlar yapay plaj ve biyolojik gölette yüzebilecek. Politikacıların 'Ankara'ya deniz getireceğiz' vaatlerine benzedi ama biz gerçeğini yaptık" diye konuştu. Toplam 548 konuttan oluşacak projede fiyatlar 266 bin TL'den başlayacak. İncek Life projesindeki en büyük dairelerde ise fiyatlar 2 milyon 155 bin TL'ye kadar çıkacak.
Yüzde 60'ı satıldı

Projenin arazi bedeli hariç 100 milyon TL yatırımla yapıldığını açıklayan Çelik, dairelerin 74 metrekareden başlayarak 450 metrekareye kadar çıktığını kaydetti. 150 bin metrekarelik bir arazide geliştirilen projede 30 bin metrekare su alanına yer veriliyor. Projede ayrıca yürüyüş yolları, bisiklet yolları, koşu parkurları, sportif alanlar da bulunuyor. 22 ay sonra teslim edilecek projenin marka yüzü ise sanatçı Erol Evgin oldu. Bu arada Çelik, projenin yüzde 60'ının şimdiden satıldığını da kaydetti.
400 milyon TL'LİK yatırım
Çelik, yatırım hedeflerinde artık Ankara'nın önemli yer tuttuğunu söyleyerek "Yaptırdığımız araştırmalarda Ankaralıların büyük mutfak ve balkonlu daireleri sevdiğini gördük. Biz de buna uygun projeler geliştireceğiz. Ankara'da 400 milyon TL'ye yakın yatırım yapacağız" dedi. Çelik, İncek Life projesi dışında Çankaya'da The First Residence isimli şehrin en prestijli gökdeleni yapacaklarını Gaziosmanpaşa'da ise 450 dairelik bir projeye 2013 Mart-Nisan aylarında başlamayı hedeflediklerini belirtti.
'Stok olan bölgeye gitmiyoruz'
Gayrimenkul sektöründe işlerin güven üzerinden yürüdüğünü söyleyen Çelik, "Gayrimenkul satışlarında yüzde 1.5 küçülme tehlikeli değil. Yüzde 10 gibi oranlar tehlikeli olur. Sektörün stabil olması her zaman daha iyi" diye konuştu. Her yıl 500-600 bin konut ruhsatı alındığını ancak 400 bin konut yapıldığına da değinen Çelik, "Belli lokasyonlarda bu projeler yığılıyor. Biz grup olarak stok olan bölgelere fazla gitmiyoruz" dedi.
'Stok olan bölgeye gitmiyoruz'
Gayrimenkul sektöründe işlerin güven üzerinden yürüdüğünü söyleyen Çelik, "Gayrimenkul satışlarında yüzde 1.5 küçülme tehlikeli değil. Yüzde 10 gibi oranlar tehlikeli olur. Sektörün stabil olması her zaman daha iyi" diye konuştu. Her yıl 500-600 bin konut ruhsatı alındığını ancak 400 bin konut yapıldığına da değinen Çelik, "Belli lokasyonlarda bu projeler yığılıyor. Biz grup olarak stok olan bölgelere fazla gitmiyoruz" dedi.
Yılda bin 500 satış hedefi
5 yılda 7 bin 500 aileyi ev sahibi yaptıklarına da değinen Çelik, Ankara'da ise yıllık binbin 500 daire satış hedeflerinin olduğunu belirtti. Çelik, "Her projemizi geliştirmek 4-5 yılımızı alıyor. Çünkü gittiğimiz bölgeleri öncelikle çok iyi analiz ediyoruz. Daha sonra projeye başlıyoruz. İncek Life projesinin arazisini de beş yıl önce almıştık" diye konuştu. Yüzde 70'i yeşil alana ayrılan projede "Dengeli Yaşam" sloganı esas alındı. Çelik, ayrıca Marmaris'te yapacakları ve yabancılara pazarlamayı hedefledikleri projeye ise 2013'te başlayacaklarını anlattı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.