Perşembe 15.11.2012

İş Bankası'ndan 2.3 milyar TL kâr

İş Bankası, dokuz aylık bilançosunda 2.3 milyar lira net kâr açıklarken, özkaynaklarını 21 milyar TL'ye çıkardı

9 aylık bilançosunu açıklayan İş Bankası, bu dönemde aktif büyüklüğünü 167 milyar TL'ye, özkaynaklarını ise yüzde 16.8 artırarak 21 milyar TL'ye çıkardı. Bankanın net dönem kârı ise 2 milyar 345 milyon TL oldu. Bilanço sonuçlarını değerlendiren Türkiye İş Bankası Genel Müdürü Adnan Bali, "Güçlü özkaynaklar ve nitelikli aktiflerin sağladığı katkıyla net kârımız bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 30.1 artarak 2 milyar 345 milyon TL'ye ulaştı. Bankamız bu dönemde de dengeli ve verimli büyüme politikasını sürdürerek, Türkiye'nin en büyük bankası konumunu korudu" dedi.

MEVDUATI 102 MİLYAR LİRA

Bu dönemde kredi hacmini 99 milyar TL'ye yükselten İş Bankası, kredilerdeki sektör liderliğini rakiplerine karşı önemli bir farkla korudu. Yapılan açıklamada, 100 milyar TL'yi aşan mevduat hacmi ile özel bankalar arasında birinci olan İş Bankası'nın mevduat hacminin de 102 milyar TL'ye yükseldiği belirtildi. Açıklamada, aynı dönemde bankanın en önemli mevduat kalemini oluşturan TL tasarruf mevduatının ise 42 milyar TL'ye ulaştığı belirtildi. Açıklamada şu bilgilere yer verildi: "İş Bankası, mali yapısını her geçen gün daha güçlü kılarak reel sektöre destek vermeye devam edecektir."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.