Cuma 16.11.2012 00:00

BDDK ile Rekabet Kurumu arasında işbirliği

Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK) ile Rekabet Kurumu arasında İşbirliği ve Bilgi Paylaşımı Protokolü imzalandı.

Rekabet Kurumu'nun internet sitesinde yer alan duyuruya göre, protokolü BDDK Başkanı Mukim Öztekin ile Rekabet Kurumu Başkanı Prof. Dr. Nurettin Kaldırımcı imzaladı.
Kaldırımcı, imza töreninde yaptığı konuşmada, 30 Nisan 2010 tarihinde İstanbul'da düzenleyici ve denetleyici kurumların katılımıyla gerçekleştirilen ''Rekabet Savunuculuğunun Kurumsallaşması'' konulu sempozyum sonrasında bu kurumların bir kısmıyla işbirliği geliştirildiğini, BDDK ile de bu kapsamda ortak tecrübe ve birikim paylaşımını artırmak üzere gönüllü bir işbirliği tesis etmek istendiğini belirtti.
BDDK Başkanı Öztekin de 12 yıllık deneyime sahip bir kurum olarak Rekabet Kurumu ile işbirliğinin her iki kurum için de bir sinerji oluşturacağını ifade etti.
İmzalanan protokole göre, Rekabet Kurumu ile BDDK, finansal sektörde rekabet ortamının sağlanmasına ve korunmasına ilişkin önem arz eden konu ve gelişmeler hakkında bilgi paylaşımına gidebilecek, değerlendirme toplantıları yapabilecek ve denetim, inceleme, araştırma ya da soruşturma süreçlerinde diğer tarafın görev alanına giren konulara dair nihai kararları paylaşabilecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.