Giriş Tarihi: 21.11.2012 10:27

Turkcell ve Türk Telekom Bulgar devine talip

Türk Telekom, Bulgaristan'da iki ayrı telekom şirketine birden talip olurken aynı şirkete Turkcell de teklif verdi.

Türk Telekom'dan Kamuoyunu Aydınlatma Platformu'na gönderilen açıklamaya göre, şirketin bölgesel genişleme stratejisi dahilinde, Cosmote Bulgaria Mobile EAD ve Germanos Telecom Bulgaria AD şirketlerinin tüm hisselerinin satın alınması konusunda bir teklif verildiği kaydedildi.

TURKCELL GLOBUL İÇİN BAĞLAYICI OLMAYAN ÖN TEKLİF VERDİ

Turkcell de Bulgaristan'ın ikinci büyük mobil iletişim şirketi olan Cosmote Bulgaria Mobile EAD'nin ("Globul") yüzde yüz hissesi için bağlayıcı olmayan bir ön teklif verdiğini açıkladı. Şirket bu aşamada konu ile ilgili alınmış herhangi bir yönetim kurulu kararı bulunmadığını da ekledi.
Globul markasıyla bilinen Cosmo Bulgaria Mobile, Bulgaristan'da telekomünikasyon hizmetleri sağlayan bir firma. Sadece cep telefonu tarafında değil sabit hatlarda da faaliyet gösteriyor ve data transfer hizmetleri veriyor. Şirket yılın ilk yarısında 199.2 milyon euro gelir elde etti. Globul'un 7.5 milyon nüfusa sahip Bulgaristan'da 4.4 milyon abonesi bulunuyor. En büyük operator ise 4.9 milyon aboneye sahip.
Germanos Telecom Bulgaria ise Yunan grup Germanos'un Bulgaristan'daki iştiraki. Bulgaristan'da telekom ürünlerinin ve hizmetlerinin profesyonel olarak satıldığı ilk market zinciri olarak 2000 yılında kuruldu. Ülke genelinde 73 farklı il ve ilçede 128 mağaza ile faaliyet gösteriyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.