Giriş Tarihi: 22.11.2012

Arena'da çifte bilet rezaleti

Manchester'ı deviren Galatasaray'ı Türk Telekom Arena'da izlemeye gelen yüzlerce taraftar bilet şoku yaşadı. Biletlerin 350 liraya satıldığı VIP tribününde birçok koltuk iki kişiye satılmış

UEFA Şampiyonlar Ligi'ndeki tarihi Galatasaray-Manchester United karşılaşması taraftarlar açısından 'çifte bilet rezaletine' döndü. İngiliz futbolunun güçlü ekibi Manchester United ile karşılaşan Galatasaray, rakibini Burak'ın 53'üncü dakikada attığı golle yenerken, Türk Telekom Arena stadına gelen taraflarlar bilet şokuyla karşı karşıya kaldı. 52 bin 650 seyirci kapasiteli Arena'da yüzlerce biletin aynı koltuk numarasına satıldığı belirlendi.
Tanesi 350 TL
Çifte bilet skandalı özellikle VIP tribünlerinde yaşandı. Bu tribünlerde bilet fiyatları 350 TL'den başlıyor. Çifte bilet skandalıyla karşı karşıya kalan taraftarlar, VIP tribünlerinde boş yerlere ve merdivenlere yönlendirildi. Bu da kargaşaya neden oldu. Bilete en az 350 lira veren vatandaşlar stad görevlilerine tepki gösterdi. Stad görevlileri ise satılan biletlerin çift olmasının kendi sorunları olmadığını belirterek, Galatasaraylı taraftarlara boş yerlere yönlendirdi. Maçı eşleri ve yakınlarıyla izlemeye gelenler tarihi karşılaşmayı farklı tribünlerde izlemek zorunda kaldı. Karşılaşmanın biletleri kategorilerine göre 80 ile 500 lira arasında değişti. Manchester United galibiyetiyle puanını 7'ye ulaştıran Galatasaray, tur ümidini Portekiz'de oynanacak Braga maçına bıraktı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.