Cuma 23.11.2012 00:00
Son Güncelleme: Cuma 23.11.2012 10:13

ABD'de 'Kara Cuma' çılgınlığı

ABD'nin başkenti Washington'da Amerikalılar, Şükran Günü yemeğinden sonra soluğu, gece yarısı olmasına rağmen özel indirimlerin olduğu mağazalarda aldı.

ABD'de her yıl Şükran Günü gecesinde, birçok mağaza ve online alışveriş siteleri, özel indirimler uyguluyor. Özellikle bazı elektronik ürünlerdeki inanılmaz indirimlerin Amerikalıları ''çılgına'' çevirdiği bu gecede, mağaza önlerindeki kuyruklar saatler öncesinden başlıyor.
Saatler gece yarısını vurduğunda mağazalar dolup taşıyor, online alışveriş siteleri kilitleniyor.
Bu yıl da Amerikalılar, Şükran Günü gecesi, yemek sofrasından mağazalara giderek, gece yarısı olmasına rağmen alışveriş yaptı. Bazı mağazaların internet siteleri kitlenirken, en çok rağbet görenler elektronik eşya mağazaları oldu.
Yine de Amerikalılar, bu yıl mağazaların beklenenden önce kapılarını açmasından rahatsız, Şükran Günü'nü yeteri kadar aileleriyle geçirememekten şikayet ediyorlar.
''Kara Cuma''da, toplamda 41 milyon Amerikalı'nın alışveriş yapması bekleniyor.
Bunun yanında bir araştırmaya göre, ''Kara Cuma'' ve hafta sonu indirimli alışverişle birlikte, 3 günde toplam 147 milyon kişi alışverişe çıkacak.
Geçen yıl da ''Kara Cuma'' hafta sonunda 152 milyon kişi alışveriş yapmıştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.