Pazar 25.11.2012 00:00

THY 2023 hedefini aştı

Türk Hava Yolları(THY) Genel Müdürü Doç. Dr. Temel Kotil, ''2023 hedefini aştık, yüzde 20 büyümeye devam ediyoruz'' dedi.

Batman Genç İşadamları Derneği'nin(BAGİAD) davetlisi olarak geldiği Batman'da AA muhabirine açıklamada bulunana Genel Müdür Kotil, 2013 bütçesi sona ermediği halde hava yolu şirketi olarak büyümeye devam ettiklerini belirterek, ''Gelinen nokta itibariyle İngiliz Hava Yollarını geçtik, Fransızlara yakın geliyoruz, 2013-2014 yılında Fransızları da geçeceğiz. Avrupa'da bundan sonra Türkler ve Almanlar ile diğerleri olacak. 2012 yılı sonu itibariyle 250 uçuş noktamız oluyor. Bu da bizi en büyük uçuş ağı yapıyor. 2023 hedefini çoktan aştık, yüzde 20 büyümeye devam ediyoruz. 2023'te bize yakışan dünyaya örnek olmaktır. Servis kalitesinde, karlılıkta, büyüklükte örnek olmak gerekir. Bunları yakalarız ve 2023'e rahat girmiş oluruz.''

YENİ REKLAM FİLMİ 2 HAFTA İÇİNDE YAYINA GİRECEK

Kotil, markalaşma yolunda çok çalıştıklarını, hedeflerinin dünyadaki ilk 100 firma arasında yer almak olduğunu ifade ederek, şöyle konuştu:
''Yabancı bir eve girmek için o evin bir tanıdığını alırsınız. Bu tanıdıklarımız Kobe Braynt ve Messi gibi ünlü kişiler olabilir. Her ülkeden bir ünlü ile o ülkenin nüfusunu ziyaret ediyoruz. Kapılarını çalıyoruz, (Bak beraber geldik.) diyoruz. Marka konusunda dünyada ilk 100'e girmek istiyoruz. Ancak hava yollarının hiç bir tanesi ilk 100'de yok. Bu zor bir hedef ama 3-4 yılda Allah'ın izni ile bunu yakalarız. Türkiye'nin hiç bir şirketi markalaşmada ilk 100 arasında yok. Hiç bir hava yolu şirketi de yok. İlk 100'e giren ilk hava yolu biz olacağız. Bu da kat kat daha kaliteli olacağımız anlamına geliyor. Bunun için ikinci reklam filmi çektik. Çok güzel reklam filmimiz var. Yeni film için daha fazla bir şey söyleyemeyeceğim, izlemeniz gerekiyor. İki hafta içinde geliyor, süper olmuş.''

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.