Çarşamba 28.11.2012
Son Güncelleme: Çarşamba 28.11.2012

Michelin'in lastik marketi Türkiye'ye hızlı girdi

Dünyaca ünlü lastik firması Michelin'in perakendedeki şirketi Euromaster, Türkiye'ye hızlı girdi. Mart ayında 3 pilot franchise vererek Türkiye'ye adım atan Euromaster, bu yılı 200 franchise ile kapatacak. Euromaster Türkiye Genel Müdürü Eric Saignol, 17 ülkede faaliyette bulunan markanın geçen yılı 1.8 milyar euroyla kapattığını belirterek, "Türkiye büyümemizde önemli rol oynayacak" dedi. 2013 sonuna kadar 300 franchise servis noktasına ulaşmayı hedeflediklerini anlatan Saignol, "Euromaster franchise olarak Türkiye, Avrupa'da bir numaraya yerleşecek" diye konuştu. Michelin Türkiye Genel Müdürü Marco Giuliani ise 2015'te küresel anlamda yüzde 25 büyüme planladıklarını kaydederek, "Avrupa'nın bir çok pazarı durgun durumda. Diğer taraftan dünyanın bazı pazarları çok iyi büyüme kaydediyor. Bu ülkelerde yüzde 25'ten fazla büyüme kaydetmek istiyoruz. Bunlar Çin, Hindistan, Türkiye ve Brezilya gibi pazarlar" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.