Cumartesi 01.12.2012

Altın çadırla sefere çıkıyor

Bu yıl altın çadırına 50 bin ziyaretçi bekleyen Atasay, dünya çapında bir ilke imza atacak. Çadırı 2013'te üç ülkeye taşıyacaklarını belirten Yönetim Kurulu Başkanı Cihan Kamer, "Tıpkı H&M gibi fast fashion modelini esas aldık" dedi

İki yıl önce "ulaşılabilir mücevher" felsefesiyle Geleneksel Atasay Altın Çadır Günleri'ni başlatan Atasay, bu projesini yurtdışına taşıyor. Bu yıl 6-9 Aralık'ta üçüncü kez Altın Çadır Günleri düzenleyecek olan şirket, 50 bin ziyaretçi bekliyor. Organizasyonun büyük ilgi gördüğünü ve güvenilir altın ve pırlantayı ulaşılabilir kıldığını belirten Atasay Yönetim Kurulu Başkanı Cihan Kamer, "Geçen yıl 39 ilden 20 bin ziyaretçi Yenibosna'daki çadırımıza geldi. Bu yıl da yoğun katılım bekliyoruz. 10 ile 29 bin lira arasında değişen fiyatlarla mücevher satacağız. Tekirdağ, Kocaeli, Adapazarı ve Edirne'den gelecek müşterilerimiz için ücretsiz ulaşım imkânı sağladık" diye konuştu.

AB KRİZİ AVANTAJ
Türkiye'nin altın ihracatı ve markalaşması açısından Avrupa Birliği'ndeki krizin avantaj olduğunu belirten Kamer, bu durumu fırsata dönüştüreceklerini söylüyor. Atasay'ı fast fashion anlayışıyla bir dünya markası haline getirmeyi ve bütün ülkelerde ulaşılabilir mücevher markası olmayı hedeflediklerini belirten Cihan Kamer, yurtdışı planlarını şöyle anlattı: "Gittiğimiz yol H&M, Mango ve Zara'nın gittiği yola benzetilebilir. Biz de bir fast fasion markası gibi yılda 4 kez 40'ın üzerinde koleksiyon hazırlıyoruz. Altın Çadır Günleri'ni mağaza açtığımız ülkelerde yerleştirmeyi planlıyoruz." İlk yıl biri Avrupa'da olmak üzere üç ülkede Altın Çadır Günleri düzenleyeceklerini söyleyen Kamer, bu alanda uluslararası kuruluşların güvenini de arkalarına alacaklarını ifade etti. "İlk yıl fiyatımıza ikinci yıl ise markamıza geleceklerini düşünüyoruz" diyen Kamer, tıpkı Türkiye'deki gibi çadırların önünde kuyruk olacağına inandıklarını vurguladı.
4 BİN MODEL 15 BİN ÜRÜN
Yenibosna'da 6-9 Aralık'ta düzenlenecek Atasay Altın Çardır Günleri kapsamında 4 bin modelde 15 bin ürün satışa sunulacak. Cihan Kamer, ilk 1 TL'ye tek taş satışıyla yola çıktıkları dönemde Atasay'ın 40 bin sektörün ise 400 bin adetlik satış yaptığını belirterek, "Çadır günlerine de ilk yıl 10 bin, ikinci yıl 20 bin kişi geldi. İlk iki yıl dört gün süren çadır günlerini bu yıl beş yıla çıkardık" şeklinde konuştu.
660 TL'YE TEK TAŞ
Atasay'ın geçmiş sezon ve ihraç fazlası ürünlerinin yer alacağı Geleneksel Altın Çadır Günleri, 08:30-22:00 saatleri arasında hizmet verecek. Kampanya fiyatları şöyle: Mağaza fiyatı 2 bin 105 TL olan zümrütlü pırlanta kolye 725 TL'ye, bin 980 TL'lik safirli pırlanta kolye 675 TL'ye, bin 725 TL'lik pırlanta tektaş yüzük ise 660 TL'ye satışa sunulacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.