Giriş Tarihi: 12.12.2012

20 milyon TL'lik yatırım yapacak

2012'de şubesiz bankacılık kanallarına 11 milyon liralık yatırım yapan Bank Asya, yeni yılda bu alandaki projelerine 20 milyon TL daha harcama yapacak

Müşterilerinin yüzde 37'si internet bankacılığını kullanan Bank Asya, yeni yılda şubesiz bankacılık kanallarına yönelik çalışmalarına hız vermeyi planlıyor. 2012'de şubesiz bankacılık kanallarına 11 milyon TL'lik yatırım yaptıklarını söyleyen Bank Asya Alternatif Dağıtım Kanalları (ADK) Müdürü Ali Sait Özkan, 2013'te bu alana 20 milyon TL yatırım yapmayı planladıklarını belirtiyor. Şu anda 289 bin aktif internet şubesi müşterisi bulunduğunu belirten Özkan, şube ve İnternet şubesinden yapılan karşılaştırılabilir finansal işlemlerde İnternet Şubesi'nin payının yüzde 62 olduğu bilgisini veriyor.
"KULLANIM ARTIYOR"
Bank Asya'da İnternet Şubesi'nde finansal olarak en çok yapılan işlemler arasında EFT, fatura ödeme işlemleri, finansal olmayan işlemlerden ise hesap hareketleri izleme, kredi kartı ekstre görüntüleme işlemleri yapılıyor. Özkan, "Kontrat sahibi kurumsal ve bireysel müşteriler içerisinde, aktif kurumsal kullanıcı oranımız yüzde 36, aktif bireysel kullanıcı oranımız ise yüzde 41" diyor. Mobil teknolojilerdeki hızlı gelişimden en çok etkilenen sektörlerden biri bankacılık olmakla birlikte buna paralel olarak bankacılık ürün ve hizmetlerinin geliştirilmesine yönelik eğilim de hızla artıyor. "Ipad'den sonra android ve windows işletim sistemlerinin pazara getirdiği canlılık tablet kullanım sayısını ciddi bir şekilde artırıyor" diyen Ali Sait Özkan, önümüzdeki yıllarda internet ortamında yapılan işlemlerin büyük çoğunluğunun bu cihazlardan gerçekleştirilmesini beklediklerini vurguluyor. Özkan, akıllı cihazların tamamına yönelik farklı içeriklerde pek çok yeni projeyi geliştirmeyi hedeflediklerini ifade ediyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.