Çarşamba 12.12.2012
Son Güncelleme: Çarşamba 12.12.2012

Enpara.com'da amaç hizmet hızını artırmak

Bir yılda 100 bin müşteri ve 2 milyar TL mevduat toplamayı hedefleyen Finansbank Enpara.com Grup Yöneticisi Elsa Atan, "Teknolojiyi maliyeti düşürmek ve hizmet hızını artırmak için kullanıyoruz" diyor

Müşterilerin fiziksel bir şubeye kayıtlı olmalarını ve herhangi bir işlem için şubeye gitme zorunluluğunu ortadan kaldıran Finansbank'ın Enpara.com uygulaması şube maliyetlerinden etkilenmediği için ciddi tasarruf sağlayarak, fiyatlandırmayı müşteriler için avantajlı olacak şekilde farklılaştırabiliyor. "Müşterinin ihtiyacı olan tüm hizmetler Enpara.com'a özel olan dijital kanallardan sunulduğu için deneyim de ayrıştırılıyor" diyen Enpara.com Grup Yöneticisi Elsa Atan, "Biz, Enpara.com müşterisi olmak isteyenlere kendi kanallarından ve kendilerine özel olarak fiyatlandırılmış ürünlerle hizmet alabilecekleri ayrı ve küçük bir dünya kuruyoruz aslında. Yani, bir Enpara.com müşterisi, yalnızca Enpara.com müşterileri için tasarlanmış bir internet şubesinden ve yalnızca Enpara.com müşterilerine hizmet veren bir Çözüm Merkezi'nden hizmet alıyor" diyor.
İşlem seti genişletilecek
Enpara.com 'un e-vadeli bir mevduat hesabı olmadığını hatırlatan Atan, "Vadeli mevduat ürünleri de sunan ancak temel bankacılık işlemlerinizin tamamını yapabileceğiniz, yani faturalarınızı ödeyebileceğiniz, ödeme talimatı verebileceğiniz, ücretsiz havale, EFT yapabileceğiniz, dilerseniz başka banka kredi kartınızın da ödemesini gerçekleştirebileceğiniz, altın, döviz alıp satabileceğiniz mini bir bankacılık uygulaması" diye açıklıyor uygulamayı. Atan ayrıca "Hedef kitlenin bankacılık ihtiyaçlarını gözeterek, işlem ve hizmet setimizi genişleteceğiz. Çok yakında yatırım ve kredi alanında da yeni ürün lansmanlarımız gerçekleşecek" şeklinde konuşuyor. "Bankacılık sektörünün geniş şube ağı ile hizmet veren büyük operasyonlu modellerinde, butik uygulamalar bulunmadığından ihtiyaçları tam anlamıyla karşılanamayan ama aslında çok ciddi fırsat barındıran özel bir hedef kitle var" diyen Atan, genç profesyoneller olarak tanımlanan kitlenin, artık daha hızlı ve daha sade ürünler, hizmetler talep ettiğini vurguluyor. Enpara.com olarak, müşterilere sosyal medyayı da bir hizmet kanalı olarak açtıklarını söyleyen Atan, "Twitter, Facebook üzerinden gelen talep ve şikâyetleri anında karşılıyoruz. Hatta kimi zaman müşterimizi biz arkadan tanıyarak, iletişim bilgilerini istememize gerek kalmadan sorununu çözebiliyoruz" diyor.
Rakamlarla Enpara.com
Finansbank Enpara.com olarak yeni bir alanda cesur bir adım attıklarını vurgulayan Elsa Atan, "Açıkçası beklentilerimiz çöok yüksekti, bu yüzden hedeflerimizi de yüksek belirledik. İki ay gibi kısa bir süre içinde bu beklentilerimizin çok üzerinde bir geri dönüş almış olmamız. Biz bir yıl içinde 100 bin müşteri ve 2 milyar TL mevduat toplamayı hedefliyoruz. Ancak şu anda, yani daha ikinci ayımızda, 30 bini aşkın müşteri ve 1.3 milyar TL'yi aşkın mevduatı yakalamış durumdayız" diyor. Ancak Atan, rakamsal başarıların ötesinde başarının en önemli ölçüsünün yaratılan müşteri memnuniyeti olduğunu vurguluyor. Atan, "Saha ekiplerimiz ve çözüm merkezi ekiplerimiz fark yaratan bir hizmet kalitesine imza atıyor. Biz bu yüzden "şubesiz" değil, "dijital bankacılık" yapıyoruz diyoruz. Şubelere dokunmuyoruz, müşterilerimize dijital kanallardan ulaşıyoruz ama çalışanlarımız bizim en önemli katma değerimiz, hizmet kalitemiz ekiplerimizin yarattığı insani farkta gizli. Biz müşterilerimizi teknolojik yeniliklerle baş başa bırakıp giden bir anlayışa sahip değiliz. Biz teknolojiyi maliyetlerimizi düşürmek, hizmet hızımızı artırmak için kullanıyoruz" diye konuşuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.