Son Güncelleme: Çarşamba 12.12.2012
Enpara.com'da amaç hizmet hızını artırmak
Bir yılda 100 bin müşteri ve 2 milyar TL mevduat toplamayı hedefleyen Finansbank Enpara.com Grup Yöneticisi Elsa Atan, "Teknolojiyi maliyeti düşürmek ve hizmet hızını artırmak için kullanıyoruz" diyor
İşlem seti genişletilecek
Enpara.com 'un e-vadeli bir mevduat hesabı olmadığını hatırlatan Atan, "Vadeli mevduat ürünleri de sunan ancak temel bankacılık işlemlerinizin tamamını yapabileceğiniz, yani faturalarınızı ödeyebileceğiniz, ödeme talimatı verebileceğiniz, ücretsiz havale, EFT yapabileceğiniz, dilerseniz başka banka kredi kartınızın da ödemesini gerçekleştirebileceğiniz, altın, döviz alıp satabileceğiniz mini bir bankacılık uygulaması" diye açıklıyor uygulamayı. Atan ayrıca "Hedef kitlenin bankacılık ihtiyaçlarını gözeterek, işlem ve hizmet setimizi genişleteceğiz. Çok yakında yatırım ve kredi alanında da yeni ürün lansmanlarımız gerçekleşecek" şeklinde konuşuyor. "Bankacılık sektörünün geniş şube ağı ile hizmet veren büyük operasyonlu modellerinde, butik uygulamalar bulunmadığından ihtiyaçları tam anlamıyla karşılanamayan ama aslında çok ciddi fırsat barındıran özel bir hedef kitle var" diyen Atan, genç profesyoneller olarak tanımlanan kitlenin, artık daha hızlı ve daha sade ürünler, hizmetler talep ettiğini vurguluyor. Enpara.com olarak, müşterilere sosyal medyayı da bir hizmet kanalı olarak açtıklarını söyleyen Atan, "Twitter, Facebook üzerinden gelen talep ve şikâyetleri anında karşılıyoruz. Hatta kimi zaman müşterimizi biz arkadan tanıyarak, iletişim bilgilerini istememize gerek kalmadan sorununu çözebiliyoruz" diyor.
Rakamlarla Enpara.com
Finansbank Enpara.com olarak yeni bir alanda cesur bir adım attıklarını vurgulayan Elsa Atan, "Açıkçası beklentilerimiz çöok yüksekti, bu yüzden hedeflerimizi de yüksek belirledik. İki ay gibi kısa bir süre içinde bu beklentilerimizin çok üzerinde bir geri dönüş almış olmamız. Biz bir yıl içinde 100 bin müşteri ve 2 milyar TL mevduat toplamayı hedefliyoruz. Ancak şu anda, yani daha ikinci ayımızda, 30 bini aşkın müşteri ve 1.3 milyar TL'yi aşkın mevduatı yakalamış durumdayız" diyor. Ancak Atan, rakamsal başarıların ötesinde başarının en önemli ölçüsünün yaratılan müşteri memnuniyeti olduğunu vurguluyor. Atan, "Saha ekiplerimiz ve çözüm merkezi ekiplerimiz fark yaratan bir hizmet kalitesine imza atıyor. Biz bu yüzden "şubesiz" değil, "dijital bankacılık" yapıyoruz diyoruz. Şubelere dokunmuyoruz, müşterilerimize dijital kanallardan ulaşıyoruz ama çalışanlarımız bizim en önemli katma değerimiz, hizmet kalitemiz ekiplerimizin yarattığı insani farkta gizli. Biz müşterilerimizi teknolojik yeniliklerle baş başa bırakıp giden bir anlayışa sahip değiliz. Biz teknolojiyi maliyetlerimizi düşürmek, hizmet hızımızı artırmak için kullanıyoruz" diye konuşuyor.
EN SON HABERLER
- 1 SON DAKİKA | TCMB duyurdu: Menkul kıymet tesisine ilişkin düzenleme kaldırıldı
- 2 Bakan Bayraktar duyurdu: BOTAŞ ve ExxonMobil, LNG ticaretine ilişkin işbirliği anlaşması imzaladı
- 3 Hatay'da 140 bin hak sahibi evlerine kavuşacak
- 4 11. Dönem Türkiye-Azerbaycan KEK Protokolü imzalandı
- 5 Bakan Bolat 'Son 12 ayın en yükseği' diyerek açıkladı
- 6 Balıkesir’in ihracatı 2,5 milyar dolara koşuyor
- 7 SON DAKİKA: Bakan Şimşek: Vergide adaleti güçlendirmek için düzenlemeler yaptık
- 8 TCMB'nin TL depo alım ihalesine 102 milyar TL'lik teklif geldi
- 9 Rekabet Kurulu bazı devralma işlemlerini onayladı
- 10 Rekabet Kurulu'ndan META'ya 898 Milyon TL ceza