Pazar 16.12.2012

ING: 2013'te öncelik tasarruf olacak

Krizle boğuşan Avrupalılar tasarrufa odaklandı. ING'nin anketine göre insanlar artık daha az harcamak istiyor

ING Grubu'nun, 14 Avrupa ülkesinde 14 bin kişiyle gerçekleştirdiği "Finansal Kararlar Anketi" sonuçlarına göre 2013 yılı "tasarruf yılı" olacak. Ankette, "daha çok tasarruf" ve "kontrollü para harcama" en fazla öne çıkarılan yeni yıl dilekleri arasında yer aldı. Türkler'in yüzde 49'u 2013'ün ilk günü uyandıklarında "paralarını daha iyi yatırımlarda kullanmayı" istiyor. Aralarında Türkiye'nin de bulunduğu 14 Avrupa ülkesinde düzenlenen anket Türkiye, Almanya, Avusturya, Belçika, Çek Cumhuriyeti, Fransa, Hollanda, İngiltere, İtalya, İspanya, Lüksemburg, Polonya, Romanya ve Slovakya'da gerçekleştirildi. Slovakya dışındaki ülkelerde yeni yıl dileklerinde finansal kararlar ilk akla gelen kilo vermek, kötü alışkanlıkları bırakmak gibi konuların önünde yer aldı. Ankette, yeni yıla finansal kararlarla girecekler listesinde, geçen sene olduğu gibi bu yıl da Romanya yüzde 59'la ilk sırada, İngiltere ise yüzde 22 ile en sonda yer aldı. Finansal kararlarda, Romanya'da yüzde 19 ile "borçlarını ödemek", Avusturya'da 19 ile "daha fazla tasarruf", Lüksemburg'da ise yüzde 26'lık bir oranla "daha az harcama" fikri ilk sırada.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.