Giriş Tarihi: 17.12.2012

25 yılda yarım milyar $ yatırım

Ariel, Prima, Gillette, Orkid ve İpana gibi lider markalarıyla tüm dünyada 4.6 milyar tüketicinin yaşamlarını iyileştiren P&G (Procter & Gamble), bu yıl tüm dünyada kuruluşunun 175. Türkiye'de ise 25. yılını kutluyor. Bundan sonra daha fazla noktada tüketiciye ulaşacaklarını belirten P&G Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Saffet Karpat şöyle devam etti: "P&G 1837 yılından beri günlük yaşamları iyileştirmek için tüketicilere dokunan marka ve hizmetleriyle zengin ve köklü bir miras yarattı. Türkiye'de hızlı tüketim ürünleri sektöründe lider şirketler arasına girdik. 25 yılda Türkiye'ye yarım milyar doları aşkın yatırım yaptık. Orkid, Gillette, Permatik gibi kategorilere ismini veren markalarımızla hızlı tüketim ürünleri sektöründe öncü bir rol üstlendik. Bundan sonra da en iyi ürünlerimizle tüketicilerin hayatını kolaylaştırmaya devam edeceğiz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.