Perşembe 03.01.2013
Son Güncelleme: Perşembe 03.01.2013

3.7 milyar dolarlık yatırım

Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Koç 2013'te 3.7 milyar dolarlık yatırım yapacaklarını açıkladı. Koç, "Mevcut iş alanlarımızdaki organik yatırımların yanı sıra, bildiğiniz gibi köprü ve otoyol özelleştirme ihalesini kazandık. İhale bedelinden bizim payımıza düşen pay, yaklaşık 2.3 milyar dolar. İhale onaylanırsa 2013 yılı yatırımlarımıza bu tutarı da dahil etmemiz söz konusu olabilir" diye konuştu. Bu yıl Türkiye'nin yüzde 4.5 civarında büyüyeceğini söyleyen Koç, "Bu yıl daha çok iç talep ağırlıklı bir büyüme görebiliriz. 2012'ye kıyasla yurtiçi yatırım ve tüketim harcamalarında belirgin bir canlanma olabileceğini tahmin ediyorum. Faizlerin 2013'te düşük düzeylerde kalacağı beklentisi var" dedi.
FARKLI PAZARLARA YÖNELECEK
Koç Holding olarak dengeli bir pazar çeşitlendirmesi ile, farklı pazarların güçlü ve zayıf yönlerini dengelemeye çalıştıklarını, bu kapsamda krizde olanlar dahil, tüm Avrupa ülkeleri hedef pazarlarımız içerisinde yer aldığını, iştiraklerinin kendi alanlarında fırsatları izlediğini, genel yatırım prensiplerine ve getiri beklentilerine uygun olduğu takdirde bu tür yatırımları gerçekleştirebileceklerini dile getiren Koç, ancak özellikle krizdeki Avrupa ülkelerinde rekabetçi şekilde üretim yapmanın zorluğunun, kendilerinin ilgi duyabileceği yatırımları kısıtlayan bir faktör olduğunu kaydetti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.