Giriş Tarihi: 5.01.2013

Otellerde ‘Müdavim müşteri’ yarışı

Turizmciler bu yıl yeni müşteri yerine 'müdavim müşteri'ye odaklandı. Türkiye-Avrupa Turizm Konseyi Başkanı Baraner, "Otellerin amacı mevcut müşterileri kaptırmamak" dedi

Bu yıl Türkiye de dahil Akdeniz Çanağı'ndaki tüm turizm ülkeleri otellere düzenli gelen mevcut turisti kaçırmamak için birbiriyle yarışacak. Türkiye- Avrupa Turizm Konseyi (WTTC) Başkanı Hüseyin Baraner, "Avrupa'da şu anda trend 'müdavim müşteri', yani bir otele sürekli giden müşteriden yana. Bu yıl ülkelerin en büyük kozu bu. Türkiye'de bu oran müşteri memnuniyetinden dolayı çok yüksek" dedi. Baraner, Türk acente ve otellerin sürekli müşterileri bu yıl da otellerine çekebilmek için 'önceki yıllarda kaldığınız odanın aynısını ayıralım', 'istediğiniz servis elemanını seçin' gibi ayrıcalıklar sunduğunu kaydetti. Baraner, bu nedenle hem Türkiye hem de diğer ülkelerdeki otellerin müdavim müşterileri teker teker arayarak direk iletişime geçtiğini ve kişiye özel hizmete yöneldiğini anlattı. Baraner, "Bu yıl herkesin amacını elindeki mevcut turisti komşuya kaptırmamak" diye konuştu.
BİR KERE GELEN VAZGEÇMİYOR
Baraner, diğer ülkelerin serviste Türkiye kadar başarılı olmadığını söyleyerek "Bir kere Türkiye'ye gelen tercihini bizden yana çeviriyor" dedi. Tourexpi sitesi tarafından yapılan araştırmada Alanya yüzde 42 ile en çok müşteri memnuniyetine sahip turizm beldeleri arasında ilk sırada geldi.


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.