Otellerde ‘Müdavim müşteri’ yarışı
Turizmciler bu yıl yeni müşteri yerine 'müdavim müşteri'ye odaklandı. Türkiye-Avrupa Turizm Konseyi Başkanı Baraner, "Otellerin amacı mevcut müşterileri kaptırmamak" dedi
BİR KERE GELEN VAZGEÇMİYOR
Baraner, diğer ülkelerin serviste Türkiye kadar başarılı olmadığını söyleyerek "Bir kere Türkiye'ye gelen tercihini bizden yana çeviriyor" dedi. Tourexpi sitesi tarafından yapılan araştırmada Alanya yüzde 42 ile en çok müşteri memnuniyetine sahip turizm beldeleri arasında ilk sırada geldi.
EN SON HABERLER
- 1 Son dakika: Başkan Erdoğan Togg'un yeni modeli T10F'i inceledi
- 2 Bakan Şimşek: AB ile ilişkilerimizi yeniden canlandırıyoruz
- 3 Merkezi Kayıt Kuruluşu / İlan
- 4 Kişisel verilerin korunmasında yeni dönem: Yurtdışına veri aktarımına “güvenli ülke” şartı
- 5 Bakan Işıkhan'dan asgari ücret açıklaması
- 6 THY'ye dört yeni ödül
- 7 Bakan Yumaklı'dan çay fiyatları hakkında açıklama
- 8 İslam Memiş altın yorumu: 'Yön yukarı olabilir' diyerek tarih verdi!
- 9 Garanti satılacak mı? BBVA'dan açıklama geldi
- 10 SON DAKİKA: Bakan Şimşek'ten 'Köprü ve otoyollar' açıklaması: Enflasyona etkisi sınırlı olacak