Cuma 18.01.2013

Kotex kadınları girişimciliğe bağlıyor

"Değişimden korkma" sloganıyla girişimci kadınların hayallerine destek veren Kotex, 3 ayda 15 projeyi hayata geçirecek. Hedef 5 milyon kadına ulaşmak

Amerikalı kâğıt ve hijyenik ped üretecisi Kimberly-Clark, Türkiye'de bir ilke imza atıyor. "Değişimden korkma" sloganıyla kadınların toplumda daha cesur adımlar atması için projeler geliştiren şirketin Türkiye ofisi, üç ayda 15 kadının hayallerini gerçeğe dönüştürecek. Şirketin Facebook sayfasında "Neden değişmek istiyorum" sorusunu yanıtlayan kadınlar arasından jüriyle belirlenecek 5 kişi her ay projesine destek alacak. Türkiye Kadın Girişimciler Derneği (KAGİDER) ve TurkishWIn işbirliğinde yürütülecek kampanya aslında şirketin bundan sonraki daha geniş çaplı projeleri için bir pilot çalışma niteliğinde.

EĞİTİM DE VAR PARA DA

Kimberly-Clark Türkiye Pazarlama Müdürü Deniz Gürler, 2012'de pazarın iki katı büyüyen şirketin proje sahibi olan kadınlara eğitim, danışmanlık ve maddi destek sağlayacağını söylüyor. Deniz Gürler, "Hayalleri sınırlamadık. Bir hafta önce ürünlerin üzerinde pazarladığımız kampanyayla ilgili şimdiden 5 bin kişi iletişime geçti. 300 başvuru geldi. Kimi kendi işini kurmak istiyor, kimi yeni bir meslek öğrenmek. Gerekirse yurtdışında meslek eğitimi vereceğiz" diyor. Gürler, projenin 5 milyon kişiye ulaşmasını beklediklerini ve bunun önümüzdeki yıllarda daha da büyüyeceğini söylüyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.