Vestel'in küresel yolculuğu Turan Erdoğan'a emanet
Atlantic'in ardından İtalyan Dikom'u da satın aldıklarını söyleyen Turan Erdoğan, yerel markaları alarak büyümeye devam edeceklerini belirtti
Agresif bir marka satın alma stratejiniz var. Marka satın almak size ne kazandırıyor?
Vestel, tüm dizaynı sıfırdan yapabilecek kapasiteye yıllar önce geldi. Eksik olan marka ve pazarlamaydı. Kendi markamız çok iddialı ama yurtdışında yeni marka yaratmak süre alıyor. Biz de uygun gördüğümüz pazarlardaki yerleşik markaları satın alma yoluna gittik. Önce Finlux ve Luxor, Vestfrost, Atlantic, Servis ve Electra'yı, ardından da Graetz'ı ve Telefunken'i aldık. Son olarak da İtalya'da tanınan Dikom'u satın aldık.
Rusya'da Vestel markasıyla çok güçlü bir pazara sahipsiniz...
Rusya'da başka markaların da üretimini yapıyoruz ama kendi markamız çok güçlü. Vestel'in Rusya'daki toplam satışlardaki payı yüzde 60, yani 100 milyon dolar civarında.
Vestel'in cirosu ne olacak?
Tüm şirketler grubu ciromuz henüz kesinleşmedi ancak yaklaşık 5 milyar doların üstüne çıkacak.
EN SON HABERLER
- 1 SON DAKİKA | S&P'den Türkiye kararı: Kredi notu yükseltildi
- 2 Bakan Yumaklı duyurdu! Tarımsal destek ödemeleri başlıyor
- 3 Bakan Bayraktar duyurdu! O alanlara yüzer güneş enerjisi santrali kurulabilir
- 4 Yurt dışında yaşayan vatandaşları ilgilendiriyor! Bakan Işıkhan açıkladı: Artık dijital olarak yapılabilecek
- 5 2. Enflasyon Raporu 9 Mayıs'ta açıklanacak
- 6 Yüzde 30 düştü! İşte ikinci el otomobil fiyatlarının son 1 yıldaki değişimi
- 7 İş dünyasından İsrail ile ticaretin durdurulması kararına destek
- 8 Bakan Özhaseki: Depremin hasarlarının giderilmesi için 1240 şantiyede 110 bin kişi çalışıyor
- 9 İstanbul Havalimanı Avrupa'nın en yoğunu!
- 10 SON DAKİKA: Fahiş fiyat artışı ve stokçuluk yapan yanacak! Kanun Teklifi TBMM Başkanlığına sunuldu