Perşembe 24.01.2013

Mekke'nin kokusu İstanbul'da

Mekke merkezli dünyaca ünlü lüks parfüm markası Abdul Samad Al Qurashi, Nişantaşı'na dükkân açtı. Mağaza markanın AB kapısı olacak

Dünyanın en büyük kişiye özel parfüm tasarım markası Abdul Samad Al Qurashi (ASQ), 283'üncü mağazasını Nişantaşı'nda açtı. 1932'de ilk mağazasını Mekke-Harem'de açan marka, 17 ülkede faaliyet gösteriyor. Marka ayrıca 500'den fazla satış noktasına sahip. Abdul Samad Al Qurashi'nin Nişantaşı'ndaki açılış iş ve sanat dünyasından birçok önemli ismi bir araya getirdi. İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu ve Suudi Arabistan İstanbul Başkonsolosu Abdülvahap M. Sheikh'in birlikte yaptığı açılışınta Arabistan'a özgü hediyeler dağıtıldı. Vali Mutlu'ya üstü altın kaplama alt kapağı ise Mekke'de bulunan Kabe'nin örtüsünden yapılan bir Kuran-ı Kerim ve kutsal mekanla ilgili dört özel parfüm hediye edildi.

KUTLAMAYA GELDİK

Nişantaşı mağazası şirket için ayrı bir önem taşıyor. Avrupa'da bugüne kadar sadece Paris'te varlığını sürdüren şirket İstanbul'u ana karaya açılan bir kapı olarak görüyor. Abdul Samad Al Qurashi'nin CEO'su Muhammed Abdul Samad Al Quarshi, Kâbe binasından ilham aldıklarını belirterek, "Arkamızda kökleri 1850'lere dayanan büyük bir tarih var. İstanbul'a kuruluşumuzun 82'nci yılını kutlamaya geldik" dedi. Nişantaşı mağazasında parfümün yanı sıra Arap Yarımadası'na özgü mistik kokular ve parfüm yapımında hammadde olarak kullanılan çok pahalı ağaç kökleri ve dalları da satışa sunuluyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.