Cumartesi 26.01.2013

Davos'un en lüksü Rixos

Dünyanın önemli turizm merkezlerine yatırım yapan Rixos, Davos'un en lüks otelini açtı. Fettah Tamince, "Bu, marka bilinirliğimiz açısından çok önemli bir adım" dedi

Yurtdışında büyümeye devam eden Rixos, son yatırımını Dünya Ekonomik Forumu yıllık toplantılarına ev sahipliği yapan İsviçre'nin Davos kasabasında yaptı. Kasabanın en lüks otelini alarak Rixos zincirine katan işadamı Fettah Tamince, kısmen faaliyete geçen Rixos Flüela Davos'u bu yılsonuna kadar toplam 40 milyon euro yatırımla, tam kapasiteye çıkarmayı planladıklarını söyledi. Marka bilinirliği açısından Davos'un önemine işaret eden Tamince, "Dünyada 60 devlet başkanı, önemli örgütlerin yöneticileri ve önde gelen işadamlarını yılda bir hafta buluşturan başka otel yok. Bu yatırım marka bilinirliğimiz açısından büyük önem taşıyor" dedi.
İSVİÇRE DEĞER KATACAK
Burada olmanın çok farklı avantajları olduğunu söyleyen Tamince, şöyle konuştu: "İsviçre gastronomide dünyanın en önemli ülkesi. İyi okulları ve markaları var. Bu da katma değerimizi yükseltecek bir durum. Rixos'un işletmeciliğine farklı bir bakış açısı getirecektir. Burayı alırken '2 ile 2'nin toplamı 4 eder' mantığından yola çıkmadık."
VİZYON OLUŞTU
Tamince, dünya çapında Türk markalarının sınırlı olduğunu ancak son dönemde durumun değişmeye başladığını söyledi. Tamince, "Türk markalarında vizyon oluştu. Sınırların ötesine, yakın ve hatta uzak coğrafyalara gitmeye başladık. Ciddi bir gelişmeye şahit oluyoruz" dedi.


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.