Cumartesi 26.01.2013

İstanbul Olimpiyat Zirvesi'yle kulis yapacak

2020 Olimpiyatları'na aday olan İstanbul, büyük sınava hazırlanıyor. Dünya sporuna yön veren 600 isim martta hazırlıkları görmeye gelecek

İstanbul'un 2020 Olimpiyatları'na adaylığı 1 Mart'ta Uluslararası Spor Konferansı'nda ekonomik ve sosyal yönleriyle ele alınacak. Genç Turizmciler Derneği tarafından düzenlenecek "İstanbul'a Doğru Bir Adım: 2020 Olimpiyatları" adını taşıyan organizasyonda önceki ev sahipleri deneyimlerini paylaşacak. 2012 olimpiyatlarını düzenlenleyen Londra Olimpiyat Komitesi ve 2016'ya hazırlanan Brezilya Olimpiyat Komitesi yetkilileri İstanbul'un adaylığı konusunda hazırlıkları dinleyecek. Konferansta aralarında Fatih Terim, Mesut Özil, Şenez Erzik gibi futbol dünyasından önemli isimler de yer alacak. Olimpiyatları sosyal ve ekonomik yönleriyle tartışmak üzere daha önce ev sahipliği yapan şehirlerin belediye başkanları, spor kulübü yöneticileri ve ekonomistler de hazır bulunacak. UEFA'dan Tour de France'a kadar spor dünyasından birçok yetkili İstanbul'un şansını artırmak için konuşacak.
600 KİŞİLİK KONFERANS
Genç Turizmciler Derneği Başkanı Bulut Bağcı, 600 yetkilinin katılacağı organizasyonla dünyaya bir mesaj vereceklerini söyledi. Bağcı, olimpiyatları ekonomik yönleriyle ele almak için ise Oxford Business Group'un davet edildiğini vurguladı. Kuruluş olimpiyatların İstanbul'a olası maliyetlerini açıklayan bir rapor sunacak. Bağcı, "Amacımız Türkiye markasını iyi bir yere getirmek" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.