Çarşamba 30.01.2013

Pttcell ile 'Alo' dedirtecek

PTT, Avea'nın desteğiyle Pttcell markasıyla iletişim sektörüne giriş yaptı. PTT, mobil iletişim sektöründe 2 yılda 5 milyon kullanıcıya ulaşmayı hedefliyor. Pttcell, ilk aşamada faturasız tarife ile 200 PTT merkezinde satışa sunulacak. Mart ayı sonunda bütün Türkiye'de satılmaya başlanacak. PTT'nin 'T'sini mobil olarak geri döndüren Pttcell'in, şebeke ve teknik altyapısı Avea tarafından oluşturuluyor. PTT Genel Müdürü Osman Tural, GSM kullanıcılarına hesaplı hizmet sunarak 2 yılda 5 milyon kullanıcıya ulaşmayı hedeflediklerini söyledi. Tural, "Pttcell ile 1995 yılında Türk Telekom'un bizden ayrılması sürecine kadar içerisinde olduğumuz bir alana farklı bir şekilde tekrar adım atmış oluyoruz" dedi.

EŞİT FIRSAT
Avea CEO'su Erkan Akdemir ise "172 yıllık geçmişi bulunan PTT ile Türkiye'nin en dinamik ve genç GSM operatörü Avea olarak yaptığımız işbirliğiyle çok ses getirecek bir projeyi hayata geçirdik. Türkiye'yi telefon ile tanıştıran PTT'nin vizyoner ürünü Pttcell ile sınırlar ve eşitsizlikler ortadan kalktı. Fırsatlar 77 milyon ve 81 ilin adeta ayağına geldi" ifadelerini kullandı.
UCUZ KONUŞMA TAVSİYESİ
Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım "PTT'nin 'T'si geri geliyor. Bu muhteşem bir dönüş" dedi. Bakan Yıldırım, PTT Genel Müdürü'ne "Anadolu insanının işi gücü var, konuşmayı sevmez. 2 dakikayı 10 kuruş yaparsanız güzel olur" tavsiyesinde bulundu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.