Cuma 22.02.2013

"Arzum'uz dünya markası olmak"

Otomotivden tekstile beyaz eşyadan yat sanayisine kadar üretime dair dünyanın ilgiyle izlediği Türkiye'de şirketler küresel marka olmak için tasarıma odaklandı. 2007'de düzenlenen bir tasarım yarışmasında ödül alan kızaklı tost makinesiyle dünyanın ilgisini çeken Arzum'un Yönetim Kurulu Başkanı Murat Kolbaşı, "Kendi tasarımlarımıza ağırlık vererek küresel bir marka olmak istiyoruz. Arzum'uz dünyaca ünlü bir marka olmak" dedi. Almanya'nın Frankfurt kentinde düzenlenen uluslararası mutfak, zücaciye ve ev eşyaları fuarı Ambiente 2013'te görüştüğümüz Murat Kolbaşı, "ABD'de bir şirket sahibi tasarımlarımızı yerinde görmek için görüşme talebinde bulundu. Bazı ürünlerimizin bire bir kopyasıyla karşılaşır hale geldik. Bu, doğru yolda olduğumuzu gösteriyor" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.