Cumartesi 23.02.2013

Günsan Karadayı ile yurtdışında

atv'nin reyting rekortmeni Karadayı dizisine sponsor olarak ekranlara giren Günsan Elektrik, yurtdışına açılıyor. Günsan Başkanı Gün, üç ülkeye fabrika kuracaklarını söyledi

Başta Almanya, Rusya, Afrika ülkeleri ve Türki Cumhuriyetler olmak üzere 60'a yakın ülkeye ihracat yapan Günsan Elektrik, pazar payını artırması durumunda bu ülkelere yatırım yapmayı planlıyor. atv'de yayınlanan ve reyting rekorları kıran Karadayı dizisiyle ekranlara giren Günsan Elektrik bu yıl, Hollanda, Belçika, Portekiz ve İspanya'ya da açılmayı planlıyor. Günsan Elektrik Başkanı Murat Gün, "Beş yıl içinde Afrika, Rusya ve Almanya'da tesis planımız var" dedi. TOKİ, KİPTAŞ, Emlak GYO başta olmak üzere pek çok şirketle çalıştıklarını dile getiren Gün, "2013'te Türkiye'de adım atmayacağımız proje kalmayacak" dedi. En önemli hedef pazarının ise Çin olduğunu söyleyen Gün "Bizimle rekabet edemiyorlar. Çünkü kalitemiz ve makul fiyatlarımızla baş etmeleri çok zor" diye konuştu.
Cam ve taş prizler yolda
Farklı segmentlerde 10 bine yakın ürünlerinin bulunduğunu belirten Murat Gün, "Cam, taş ve granitten doğal anahtarlar üretmeye başladık" dedi. 2012'de Ar-Ge'ye 2.5 milyon dolar yatırım yaptıklarını söyleyen Gün, yıl içinde insan hayatını kolaylaştıran ürünler üreteceklerini belirtti. Çocuklara özel olarak Disney ile ortaklaşa hazırladıkları Moderna Kids serisinin ilgi gördüğünü vurgulayan Gün, 45 farklı karakter tasarladıklarını söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.