Pazar 24.02.2013

İneğini sağarken TV izleyenler var

Hane bazında 25 milyon insana eriştiklerini söyleyen Digiturk Genel Müdürü Ertan Özerdem, "İneğini sağarken Home TV izleyen çiftçiler var" dedi

DIgIturk Genel Müdürü Ertan Özerdem, 2011'de 1.1 milyar TL olan gelirlerini, 2012'de yüzde 27 artırarak 1.4 milyar TL'ye çıkardıklarını açıkladı. 2012'de 700 bin yeni abone alarak toplam 3.2 milyona ulaştıklarını da belirten Özerdem, hane bazında 25 milyon kişiye eriştiklerini söyledi. Digiturk'ün toplumun sosyal dönüşümüne de katkısı olduğunu ifade eden Özerdem, "Bugün artık ineğini sağarken Home TV izleyen çiftçimiz var" dedi.

SOSYAL DÖNÜŞÜME KATKI
Çiftçilere yönelik programlar gibi alternatiflerle toplumun her kesimine hitap ettiklerini belirten Özerdem şunları söyledi: "Lig TV'de yayınladığımız Sidar isimli bir çobanın hikâyesi aslında bunun en güzel örneği. Dağda, tarlada, tatilde evinizde olmadan televizyona erişme imkânı sağlayoruz. Eğlenceye, spora, bilgiye erişmede yeni bir vizyon kazandırıyoruz. Çiftçimiz İZ TV'deki bir belgeselle organik sebze üretimiyle ilgili bilgi edinip kendini yeniliyor."
FB-GS DERBİSİNİ 25 MİLYON İZLEDİ
DIgIturk'ün sadece evlerde değil, ticari noktalarda da izlendiğini hatırlatan Ertan Özerdem, şöyle konuştu: "Fenerbahçe- Galatasaray maçı yaklaşık 25 milyon kişi tarafından izlendi. Kurulduğumuz günden bu yana bizi hiç terk etmeyen, 12 yıldır izleyen yarım milyon abonemiz var.

DÜNYADA İM RENİLEN Bİ R ŞİRKET OLDUK
Digiturk'ün dünyada pek çok dijital platform işletmecisinin önünde olduğunu belirten Ertan Özerdem, "Futbolda zaten lideriz ama bunun dışında da çok geniş bir içeriğe sahibiz. Dizi, film, belgesel, müzik, yaşam ve eğlence, çocuk içeriklerimize her geçen gün eklemeler yapıyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.