Giriş Tarihi: 1.03.2013 15:57

Filtreli su şişesi Türkiye'de

DG Farma Üst Yöneticisi (CEO) İlker Torlak, ''2013 yılında Türkiye'de 1 milyon kişiyi Bobble ile buluşturmayı hedefliyoruz'' dedi.

Dünyada 51 milyon adetlik satış rakamlarına ulaşan ve yaklaşık 40 ülkede satışta olan filtreli su şişesi Bobble, ilaç sektöründe faaliyet gösteren DG Farma İlaç Sanayii ile Türkiye'de satışa sunuldu.
Filtreli su şişesi Bobble'nın tanıtım toplantısında şişe hakkında bilgi veren DG Farma Üst Yöneticisi (CEO) İlker Torlak,su şişesi Bobble'ın, 2012 yılında tüm dünyada gerçekleştirdiği büyük satış rakamlarının ardından, 5 milyon dolarlık yatırımı ile şimdi de Türkiye;ye getirdiklerini ve tüketicilerin beğenisine sunulacağını söyledi.
Ürünün Türkiye'de 5. binin üzerinde satış noktasında tüketicilerle buluşacağını anlatan Torlak,''Sağlıklı su şişesi Bobble, Mart ayında Intersport mağazalarının yanı sıra, eczanelerde ve perakende zincirlerinde satışa sunulacak. Türkiye'nin, Bobble'ın Ortadoğu merkezi olacağına inanıyoruz. 2013 yılında ülkemizde 1 milyon kişiyi Bobble ile buluşturmayı hedefliyoruz''dedi.
Bobble hakkında bilgiler de veren Torlak, ''Bobble'ın, diğer su şişelerinden farklı olarak, içinde sağlıklı su tüketimine olanak sağlayan karbon filtresi bulunuyor. Bu filtre sayesinde sudaki klor, koku ve organik kirleticiler arındırılıyor. Bu şekilde sudaki kirlilik giderilerek tamamen etkili ve güvenilir bir çözüm sunuyor'' diye konuştu.
Torlak, Bobble'ın Amerika ve Avrupa başta olmak üzere Japonya, Filipinler, Kanada, Güney Afrika gibi 40 ülkede satışı gerçekleştiğini anımsatarak, ''Farklı renk seçenekleri bulunan Bobble, değiştirilebilir filtreleri ile uzun ömürlü kullanım sağlarken, karbon filtreler ortalama 150 litre (300 dolum) suyu içerken filtreleyebiliyor. Bobble, 300 plastik şişeye eşdeğer suyu çok daha ekonomik bir yolla filtre ederken geri dönüşümlü malzemeden yapılmış şişesiyle çevre duyarlılığına da destek veriyor. Farklı kullanım seçenekleri sunan Bobble'ın ev tipi kullanımı için 2 litre hacminde sürahileri ve ayrıca çocuklar için rengârenk ürünleri de bulunuyor'' dedi.
İlker Torlak, ürünün fiyat aralığının ise ürünlerin farklı ebatlardaki son kullanıcı fiyat aralığının ise 22 lira 90 kuruş ile 59 lira 90 kuruş olacağını sözlerine ekledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.