Ramsey gözünü La Liga’ya dikti
Premier Lig'in yıldız takımlarından Liverpool'un giyim sponsoru Ramsey, 5 yılda yüzde 25 büyüdü. Yurtdışında amaçlarına ulaştıklarını anlatan CEO Hüseyin Doğan, "La Liga'da da sponsorluk olabilir. Bu iş bizi, bir üst lige taşıdı" dedi
İki sezondur sürüyor. Amacımıza ulaştığımızı düşünüyorum. Bizim açımızdan çok başarılı bir sponsorluk oldu.
Liverpool FC'yle sponsorluğumuz sıkıntısız bir şekilde sürüyor. Kulüp de bu sponsorluktan çok memnun. Opsiyon süresini değerlendireceğiz.
Bunu tam olarak ölçmek çok kolay değil. Marka bu süreçte yüzde 25 büyüdü. Elbette bunda sponsorluğun etkisi de var. Şu an 18 ülkede 155 satış noktamız var. Yeni pazarlarda ise Doğu'ya öncelik veriyoruz.
Böyle büyük bir sponsorluğu yapınca kapılar bize açıldı, çıtamız yükseldi. İstersek çok rahat Barcelona, Real Madrid gibi kulüplere de sponsor olabiliriz. Premier Lig ve La Liga'yla ilgili projelerimiz var.
İSTANBUL MARKALAR MERKEZİ OLACAK
BMD olarak hedefimiz Türkiye'yi 2023'e kadar bölge ve dünya modasına yön veren ülke konumuna taşımak. İstanbul'u ise 'markalar merkezi' haline getirmek istiyoruz. İstanbul bu potansiyele sahip. Doğru adımları atarak bunu gerçekleştirebiliriz. Orta ve uzun vadeli hedefleri yakalayabilmemiz için markalarımızın yurtdışında yaygınlığını artıracak çalışmalar yapacağız.
Türkiye'nin markalı ekonomiye dönüşümünde yurtdışı mağazaları önemli. Yeni dönemde şirketlerin bu konuda aktif olmaları için çalışmalar yapacağız.
SPORCULARA YATIRIMA DEVAM EDECEĞİZ
Yakın dönemde forma sponsorluğu almayı planlamadıklarını ifade eden Hüseyin Doğan, buna rağmen sporculara yatırım yapmaktan vaz geçmeyeceklerini söyledi. Doğan, "Spor ekonomisini kullanmak istiyoruz. Bu forma sponsorluğu mu olur, yoksa giyim mi bakacağız. Resmi giyim sponsorluğunda ürünün denenmesi, kullanılması var. Wembley'e çıktık, kupa finallerinde oyuncular, sponsorları olan firmayı da tanıtan takım elbiseleriyle sahada geziyorlar" diye konuştu.
LIVERPOOL'LULARA TÜRKÇE ŞARKI SÖYLETTİK
LIverpool'un İngiltere dışında en büyük taraftar grubu Rusya'da. Hüseyin Doğan sponsorluğun Rusya'da çok etkili olduğunu belirterek, "Elbette resmi giyim sponsorluğu, formadan daha az etkili. Ancak Liverpool'lu yöneticiler "Sizin yaptıklarınızı ana sponsorlarımız bile yapamadı" diyorlar. Reklam filmi hazırlaylarak taraftarlara Türk şarkısı söylettik. İlgilenmediğimiz pazarlardan bile teklif aldık" dedi.
LIVERPOOL RENKLERİ ETKİLİ OLDU
Hüseyin Doğan sponsorluk vermek için neden Liverpool'u seçtiğini şöyle anlatıyor: "Her zaman Liverpool'a ilgim vardı. Çünkü Beşiktaşlıyım ve onlarında renkleri siyah-beyaz. İngiltere'de yaşadığım yere yakın olduğu için Arsenal ve Tottenam'ın maçlarına giderdim. Sponsor olduktan sonra da Liverpool maçlarına gittim."
ÇOCUKLARA GİYİM YARDIMI SÜRECEK
BMD'nin fakir çocukları giydirme projesi yeni yönetim döneminde de devam edecek. Hüseyin Doğan, BMD olarak sosyal sorumluluk projeleriyle birlikte toplumsal, ekonomik ve akademik her türlü katkıda bulunmayı sürdüreceklerini belirtti.
EN SON HABERLER
- 1 SDN Summit 2024 İstanbul'da gerçekleştirildi
- 2 İstanbul'da işletmelere yönelik vergi denetimi yapıldı
- 3 Merkezi Kayıt Kuruluşu // İLAN
- 4 Bakan Kacır: KOSGEB şehir şehir gezecek ve girişimci seçmelerine başlayacak
- 5 SMMM'de takvim belli oldu! Resmi Gazete yayımlandı!
- 6 SON DAKİKA: Bakan Işıkhan'dan asgari ücret açıklaması
- 7 Bakan Uraloğlu'dan Sivas-İstanbul YHT seferleri açıklaması
- 8 Bakan Şimşek: KDV artışı yapılmadı! Gıdada istismara geçit verilmeyecek
- 9 TESK Başkanı'ndan düğün sezonu açıklaması: 500 milyar TL'lik katkı...
- 10 Bakan Yumaklı: Etlik Veteriner Enstitüsü'nde yıllık 700 bin test ve analiz yapılıyor