Son Güncelleme: Salı 05.03.2013
35 defa battı 36'ncıda mucit oldu
20 yılda 35 defa batan Nazlı Gıda'nın patronu Ethem Kurt, 36'ncı denemede mucit oldu. "Var mı Nazo gibisi" cıngılıyla hafızalara kazınan soğuk içecekle başarıyı yakalayan işadamı, bugün 40 ülkeye ihracat yapıyor
10 yıldır büyüyor
İlk yerli patates cipsinden organik ambalajlama tekniklerine kadar 10'dan fazla patentli buluşa imza atan Nazo'nun patronu, bugün küresel ligde top koşturan bir şirketin sahibi. Konya, Nevşehir ve İstanbul'daki 4 fabrikasında üretim yapan Kurt, 32 milyon dolar ciro hedefliyor. Deneyimli sanayici, başta Afrika olmak üzere birçok ülkede soğuk içecek pazarının lideri konumuna yükseldi. 10 yıldır iflas etmeyen Kurt, yeni girişimcilere örnek olması amacıyla batırdığı tüm şirketlerin hikâyesini bir kitapta toplamayı hedefliyor.
İnovasyon ve reklamla büyüdü
2000'lerin başlarında üretimde Ar-Ge'ye önem veren Kurt, ayrıca o dönem KOBİ'lerin pek de cesaret edemediği ulusal TV'lere reklam verme konusunda da şaşırtıcı bir irade sergiliyor. İlk reklam filmini maddi imkânsızlıklar nedeniyle sadece üç saniyelik "Var mı Nazo gibisi" cıngılına çeken Kurt, reklamın dikkat çekmesiyle kısa sürede yükselişe geçiyor.
EN SON HABERLER
- 1 Finansal yatırım araçlarına vergi düzenlemesi
- 2 Ticaret Bakanı Bolat'tan ihracat mesajı: Türkiye açısından zorunluluk
- 3 BDDK'dan temassız kartlar için yeni karar! Temmuz ayından itibaren değişiyor...
- 4 KOBİ'lere dev destek! Bakan Kacır açıkladı: Avrupa Dijital İnovasyon Merkezleri Türkiye'ye kuruluyor
- 5 Madenciliğe 106 milyar lira kamu yatırımı yapılması hedefleniyor
- 6 AKARYAKIT FİYATLARI SON DAKİKA: Petrolde Blinken etkisi! 30 Nisan benzin ve mazot fiyatı ne kadar?
- 7 Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: Ülkedeki yabancı yatırımları Türk şirketleri olarak görüyoruz
- 8 Türkiye lider ülke oldu! Dünya Bankası'ndan övgü dolu sözler! 3 yıl içerisinde 18 milyar dolar...
- 9 SON DAKİKA: TCMB Başkanı Karahan'dan enflasyonla mücadelede kararlılık mesajı
- 10 Ticari balıkçılığın yeni yol haritası belirleniyor