Çarşamba 06.03.2013

Suudi Prens Forbes'a ateş püskürdü

Suudi Prens El Velid Bin Tallal servetinin 30 milyar $ olmasına rağmen Forbes listesinde 26'ncı sırada yer almasına tepki gösterdi

Dünyanın en zengin insanlarından biri olan Suudi Prens El Velid Bin Tallal kendisini en zenginler listesinde ilk 10'a almadığı için ekonomi dergisi Forbes ile çatışmaya girdi. Forbes'un 20 milyar dolar serveti olduğunu belirterek, en zenginler listesinde 26'ncı sırada gösterdiği Prens Bin Tallal, kendisinin ilk 10 arasında yer alması gerektiğini söyledi. Diğer ekonomi dergisi Fortune ise Prens'in servetini 29.6 milyar dolar olarak açıkladı. Aynı zamanda dünyanın en büyük yatırımcılarından biri olan Prens El Velid Bin Tallal, Forbes'un zenginler listesine itimadını yitirdiğini söyledi ve dergiyi Ortadoğulu işadamlarına karşı tavır almakla suçladı. Twitter'ın ortaklarından ve Paris'teki Hotel George V'nin hissedarlarından biri olan Suudi Prensi El Velid Bin Tallal'a, Forbes dergisinden de yazılı açıklama gecikmedi. Dergi açıklamasında, "Forbes uzun bir süredir Prens'in malvarlığını inceliyor ve haber çarşamba günü derginin internet sitesinde yer alacak" dedi. Fortune'un 29.6 milyar dolarlık hesaplamasına göre Prens Bin Tallal, en zenginler listesinde 10'uncu sırada yer alıyor.
Wal-Mart'ı geçiyor
Prens, Fortune'ın hesabına göre LVMH'nin sahibi Bernard Arnault ve Wal-Mart'ın kurucusu Sam Walton'ı geride bırakıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.