Perşembe 07.03.2013

BİM, Ortadoğu'dan dünyaya açılacak

BİM Ortadoğu'da büyüme kararı aldı. Şirket Fas'ta 50, Mısır'da 30 yeni mağaza açacak. En az 1 ülkeye daha yatırım planlıyor

İndirimli gıda perakende zinciri BİM, uluslararası marka olma hedefiyle Mısır'a gidiyor. Fas'ta da 50 yeni mağaza açmayı planlayan şirket, Ortadoğu'da üçüncü bir ülkeye girmek için araştırmalarını sürdürüyor. BİM İcra Kurulu Üyesi Galip Aykaç, 2023'te toplam mağaza sayılarını 20 bine çıkarmayı hedeflediklerini söyledi. Aykaç, "Yurtdışında özellikle Ortadoğu'da etkinliğimizi artırmayı planlıyoruz. 2013 sonuna kadar Mısır'da 30 mağaza açacağız. Fas'ta 116 olan mağaza sayımızı 160'a çıkarmayı hedefliyoruz" dedi. BİM'in bu yıl Türkiye'de ise 270 milyon liralık yatırımla 375 yeni mağaza açmayı planladığını söyleyen İcra Kurulu Üyesi Haluk Dortluoğlu, "2013'te ciro olarak büyüme hedefimiz yüzde 17-18. Bu 2012'deki büyüme oranımıza göre düşük görünebilir. Ancak yeni mağazalar hesaba katıldığında bu düşük bir oran değil. Bu bizim düşük kâr marjı ve yüzde 5 FAVÖK hedefi politikamızın sonucu" dedi. Toplantıda verilen bilgiye göre, 2012 yılında 366 mağaza açan BİM mevcut durumda Türkiye'de 3 bin 720, Fas'ta ise 116 mağaza ile faaliyet gösteriyor. Şirket 2012'de yüzde 10.8 artışla 331.3 milyon lira net kâr elde etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.